Jeg har merket symptomer som kvalme, svimmelhet og trøtthet fra "dag en", men nå er det plutselig ingenting. Blir nervøs, vært prøver i 1,5 år med to MA. Noen tanker? Er 4+6.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg opplevde en MA, men da hadde jeg ikke noen symptomer i det hele tatt hele svangerskapet. Ikke meningen å skremme deg, men tap av alle symptomer kan være en mulig MA evt SA. Men det må jo ikke være det. Om du er bekymret og har mistet alle symptomer, så ring lege eller jordmor å hør hva de mener. Når jeg sier alle symptomer så inkluderer det eventuell tretthet, ømme bryster osv.Jeg har merket symptomer som kvalme, svimmelhet og trøtthet fra "dag en", men nå er det plutselig ingenting. Blir nervøs, vært prøver i 1,5 år med to MA. Noen tanker? Er 4+6.
Jeg og har opplevd det. Jeg hadde symptomer, men var ikke kvalm. Men fikk beskjed hos to gyn at morkaka produserer ofte hcg, så da har man som regel symptomer uansett.. men er det en sa på vei så er blødninga der veldig kjapt når synptomene har avtatt pga kjapt frafall av hcgJeg opplevde en MA, men da hadde jeg ikke noen symptomer i det hele tatt hele svangerskapet. Ikke meningen å skremme deg, men tap av alle symptomer kan være en mulig MA evt SA. Men det må jo ikke være det. Om du er bekymret og har mistet alle symptomer, så ring lege eller jordmor å hør hva de mener. Når jeg sier alle symptomer så inkluderer det eventuell tretthet, ømme bryster osv.
Ja, men morkaka er ennå ikke laga når man er 4+6 da. Plommesekken er det som gir fosteret næring.Jeg og har opplevd det. Jeg hadde symptomer, men var ikke kvalm. Men fikk beskjed hos to gyn at morkaka produserer ofte hcg, så da har man som regel symptomer uansett.. men er det en sa på vei så er blødninga der veldig kjapt når synptomene har avtatt pga kjapt frafall av hcg