Plutselig null symptomer

BestWishes

Flørter med forumet
MayDay2021
Jeg har merket symptomer som kvalme, svimmelhet og trøtthet fra "dag en", men nå er det plutselig ingenting. Blir nervøs, vært prøver i 1,5 år med to MA. Noen tanker? Er 4+6.

Det er helt normalt! Har to barn fra før og kan berolige deg med at jeg opplevde variasjon i symptomer begge gangene, spesielt i begynnelsen.

Er ikke så mye her heller plutselig. For noen dager siden var jeg kvalm, trøtt og hadde puppespreng. Dette er litt mer som sist graviditet.

Har et barn på 7 år fra før, der gikk det ikke et sekund uten at jeg kjente både det ene og andre. Nå "glemmer" jeg det nesten bort..

Jeg har det også slik. Var skikkelig kvalm tidligere i uke 4 og 5, nå finnes jeg ikke kvalm. Men har konstant vondt i puppene :-) synes det er så skummelt, men tenker at ved en MA har man uansett en god del symptomer da det ofte blir produsert hcg av morkaka..

Her har det kommet og gått også. Ene dagen er jeg kjempekvalm med mye symptomer, andre dagen kjenner jeg ingenting.. antar det er helt normalt:) er 5+5 i dag.

Jeg har merket symptomer som kvalme, svimmelhet og trøtthet fra "dag en", men nå er det plutselig ingenting. Blir nervøs, vært prøver i 1,5 år med to MA. Noen tanker? Er 4+6.
Jeg opplevde en MA, men da hadde jeg ikke noen symptomer i det hele tatt hele svangerskapet. Ikke meningen å skremme deg, men tap av alle symptomer kan være en mulig MA evt SA. Men det må jo ikke være det. Om du er bekymret og har mistet alle symptomer, så ring lege eller jordmor å hør hva de mener. Når jeg sier alle symptomer så inkluderer det eventuell tretthet, ømme bryster osv.

Sniker fra mars! Jeg opplevde det samme flere ganger tidlig i svangerskapet. Plutselig kjente jeg ingen verdens ting. Men så kom symptomene tilbake igjen, og nå har jeg vørt konstant kvalm i 9 uker. Ikke noe å skryte av det heller! :joyful: Husk at du er veldig kort på vei ennå, det er veldig mange som ikke kjenner noen symptomer før i uke 6-7-8! :)

Jeg opplevde en MA, men da hadde jeg ikke noen symptomer i det hele tatt hele svangerskapet. Ikke meningen å skremme deg, men tap av alle symptomer kan være en mulig MA evt SA. Men det må jo ikke være det. Om du er bekymret og har mistet alle symptomer, så ring lege eller jordmor å hør hva de mener. Når jeg sier alle symptomer så inkluderer det eventuell tretthet, ømme bryster osv.
Jeg og har opplevd det. Jeg hadde symptomer, men var ikke kvalm. Men fikk beskjed hos to gyn at morkaka produserer ofte hcg, så da har man som regel symptomer uansett.. men er det en sa på vei så er blødninga der veldig kjapt når synptomene har avtatt pga kjapt frafall av hcg

Jeg og har opplevd det. Jeg hadde symptomer, men var ikke kvalm. Men fikk beskjed hos to gyn at morkaka produserer ofte hcg, så da har man som regel symptomer uansett.. men er det en sa på vei så er blødninga der veldig kjapt når synptomene har avtatt pga kjapt frafall av hcg
Ja, men morkaka er ennå ikke laga når man er 4+6 da. Plommesekken er det som gir fosteret næring.

Back
Topp