Plutselig nesten symptomfri

Helenemor

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Så rart! Våknet i dag og hadde plutselig ikke ømme bryster lenger. Ikke er jeg like oppblåst lenger heller. Puppene har liksom vært et av mine tydeligste symptomer,så det var merkelig når det plutselig ga seg :p Er visstnok vanlig rundt uke 11/12! Hvordan er det med dine symptomer?:)

Sånn har jeg det også, ikke kvalm lenger heller. Og jeg er bare 8+3. Men jeg er jo redd for at det har gått galt, for så tidlig skal vell ikke symptomene gi seg :(

Sånn har jeg det også, ikke kvalm lenger heller. Og jeg er bare 8+3. Men jeg er jo redd for at det har gått galt, for så tidlig skal vell ikke symptomene gi seg :(
Jeg hadde det helt likt rundt uke 8-10. Glemte nesten av jeg var gravid. Alle symptomer forsvant og magen "klappet sammen". De siste tre dagene har de ømme brystene kommet tilbake, bekkenet er vondt og magen oppblåst igjen. 10+5 i dag:)

Jeg hadde det helt likt rundt uke 8-10. Glemte nesten av jeg var gravid. Alle symptomer forsvant og magen "klappet sammen". De siste tre dagene har de ømme brystene kommet tilbake, bekkenet er vondt og magen oppblåst igjen. 10+5 i dag:)

Godt å høre! Bør jo sikkert være glad for å slippe unna, men :sorry:

Har mindre brystspreng, delvis litt mer energu men ikke mye. Tar afipran mot kvalmen så den er borte så lenge den funker. Men... har begynt å få hodepine og bekkensmerter istedet.

Takk liksom. Så nyyyt det, før det kommer tilbake :dead:

Magen blir flatere pga andre ting enn baby. Den er kjempeliten inni der enda. Visstnok så svulmer tarmene opp og diverse også trekker det seg litt tilbake igjen. Helt normalt. :cat:

Symptomene har gitt seg her også, bortsett fra at jeg er sliten, men det kan henge sammen med at jeg er forkjølet enda. Er 12+6

Så deilig :) her økte alt i uke 10.

11+6 nå. Trøtt, lite fungerende en full dag. Kvalme, noe oppkast.. ømme brystvorter.

Back
Topp