Plutselig MME nekt..

KnottenPloppiOgPellePropell

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hva gjør jeg når småen plutselig har fått MME nekt?
Det begynnte når han var hos pappaen sin på fredag. De fikk såvidt i han 100 ml pr måltid og det tok laaaaaaang tid. Han som pleier å sluke 180-210 ml på no time.. Gikk fort ned når han fik MM på flaske når han kom hjem, men når jeg skulle gi ham MME til grøten på lørdag ville han IKKE ha det..
Jeg har jo ikke nok melk til ham selv, og han tåler ikke vanlig MME så kan ikke bytte merke heller.. Noen andre ting jeg kan gjøre? Han kan jo ikke leve på det lille jeg har og grøt heller.. Hvertfall ikke når vi skal til tyrkia om 1 uke..

Snuppa mi har også hatt det men sambo nekta å gi seg så etter 45 min med hylgrin ga ho seg til slutt og drakk litt.. begynte med 40ml og så gikk det opp etterhvert..

Vi sliter med det samme, har gjort det i snart 2 mnd. Fikk beskjed av hs at det holdt med ca 450 ml mme i døgnet ved siden av grøten, så hvis du får i han 100 ml til hvert måltid pluss enda mere når det er mm så tror jeg ikke du skal bekymre deg.
Her ligger vi på 2-300 ml mme i døgnet nå [&:]

yaay hadde litt sviskepure oppi flaska(hadde ikke malt her:P) og da drakk han hvertfall 40 ml med en gang, men så sovna han da :P Får prøve å gi ham resten når han våkner igjen

Malt gjør nok susen. Snuppa mi hadde mme-nekt i begynnelsen når jeg gikk over fra mm til mme. Da godtok hun kun mme med malt. Nå som hun ikke får mm lenger har hun vel vendt seg til smaken, så nå kan vi heldigvis trappe ned malt-bruken og gir nå mal kun en gang i døgnet pga magen.

Back
Topp