Plutselig mistet tilgang til januarhula?

Isthabeth

Forumet er livet
Hvorfor har jeg det? Jeg var medlem der i går, og lørdag. I dag er tilgangen borte? Jeg ser den ikke på oversikten? Moderator?

Det er min skyld..jeg bommet litt på antall innlegg hos deg og slapp deg inn litt tidlig. Du mangler fortsatt 25 innlegg her inne på januar 14...skriv disse så skal du få komme inn igjen :) og beklager!

Hvor mange innlegg må vi ha for å komme inn?

Du må gå inn på profilen din, trykk der det står innlegg, og trykk så på alle innlegg nederst...så må du bare telle ;) Du har 30 innlegg her inne på januar :)

Jeg kommer meg ikke inn på profilen min via appen :confused:
Kan du sjekke for meg? :)
-mobil taster-

Jeg synes det er en skikkelig rar regel når en har tusenvis av innlegg fra andre steder på forumet. Og det er ingen krav til hva innleggene skal omhandle heller?

Jeg synes det er en skikkelig rar regel når en har tusenvis av innlegg fra andre steder på forumet. Og det er ingen krav til hva innleggene skal omhandle heller?
Svar på tråder regnes som innlegg. Dette er kriteriene som er satt fra moderatorene, er vel for at de som slipper inn faktisk skal være aktive deltakere på det aktuelle terminforumet.

Svar på tråder regnes som innlegg. Dette er kriteriene som er satt fra moderatorene, er vel for at de som slipper inn faktisk skal være aktive deltakere på det aktuelle terminforumet.

Det synes jeg er helt riktig. Med så mange troll som det er her til tider og vi deler masse personlig informasjon her så bør det være litt strenge krav

..og nå har du jo allerede noen flere innlegg :-)

Det synes jeg er helt riktig. Med så mange troll som det er her til tider og vi deler masse personlig informasjon her så bør det være litt strenge krav

Det er riktig at det stilles krav, men hvis en bruker har flere tusen innlegg(som de ærlig talt kan se over hvis de ønsker) så går det an å utøve skjønn. Jeg har jo ikke plutselig blitt et troll som ønsker å infiltrere januar2014. Men se der, nå fikk jeg enda et innlegg. ;)

Back
Topp