Plutselig mistet symptomer

Microbaby

Andre møte med forumet
Hei, er i uke 8+6 og våknet idag og følte meg i helt fin form ikke vondt i brystene eller kvalm.
Er det andre som har hatt det slik?
Har hatt vondt i brystene hver dag i en mnd, og vært småkvalm samt vært veldig sliten.

Jeg hadde det sånn i går morges, men så ble det mer symptomer utover ettermiddagen og kvelden. Slåkna på sofaen og hele pakka [emoji6] Tror det er helt vanlig. Er 8+4 i dag.

Jeg har også mye svakere symptomer nå enn for noen uker siden. Utrolig hvor mye det stresser meg samtidig som det er deilig å føle seg opplagt.

Ja, tenkte først: yes!! Endelig i bra form.
Så rett etter: er det noe galt?

Blir litt sprø av seg selv!

Jeg var veldig god i går. Og i natt. Og i dag er jeg ikke så ille heller. Håper det holder seg slik! :)

Med meg snudde det på en natt, kastet opp to dager i forveien og hadde bl.a min verste helg for hele sv.skapet den helgen jeg var 7+5-8. Mandag 8+1 våknet jeg og følte meg mye mindre kvalm enn tidligere i sv.skapet. Heldigvis hadde jeg TUL onsdag (8+3) hvor alt var fint :) Så jeg slapper av og tenker det er normalt :) Jeg er småkvalm ennå altså (9+6), men ikke i nærheten av hvordan formen har vært :p Så senk skuldrene og nyt :D

Last edited:
Helt normalt at det avtar, men det er ikke sikkert at det forblir borte så nyt de gode dagene ;)

Jeg mistet mine symptomer for noen dager siden. Er 10+1 nå. Tror det er helt normalt. Blir så klart litt bekymret for at noe et galt, men det er nok ikke det. Tror du kan slappe av :-)

Jeg er i uke 12 på mandag, og symptomene har kommet og gått hele svangerskapet :-) Jeg har faktisk vært mest dårlig uten pause nå den siste uka.

Forrige uke hadde jeg nesten ingen symptomer (12 uker). Denne uken er jeg litt kvalm igjen, bare ømme pupper om morgenen, hodepine og masse stikkinger nederst i magen.

Forandrer seg mye fra dag til dag og.
Ekstremt trøtt enkelte dager.

Idag har jeg rett å slett drukket isvann som en kamel og spist varm mat 3 ganger, en meget god dag for å si det mildt etter å ha kastet opp alt i mange uker,er spent på hvor lenge det varer:joyful:

Så godt å høre folkens! :)
Blir betrygget når jeg hører at dere som er i samme periode som meg føler det likt.
Da skal jeg iallefall nye min neste gode dag!!! :)

Jeg har hatt ekstremt lite symptomer i det hele tatt, men har hatt murringer i livmor, litt stikking her å der, sover lengre og rare drømmer :p det er det som er uten om det normale sånn sett :) men det har kommet å gått veldig, noen dager er jeg tipp topp og noen dager er jeg helt utslått!

vært veldig bekymret for at det har vært noe galt for synes det har vært rart å ha det så greit så tidlig i svangerskapet, men dette er jo min første så vet jo ikke hva jeg kan forvente heller :p men det er vist ikke uvanlig så tror ikke du bør bekymre deg for å ha det bra <3

Mens i går kom det nye nytt jeg ikke aner hva er! Får skikkelig smerter fra nederst i korsryggen nedover høyre side av rumpa, det er noe jeg kunne helst vært for uten merker jeg :| så hvis noen kan si meg hva dette er så hadde det vært fint xD

Jeg har hatt ekstremt lite symptomer i det hele tatt, men har hatt murringer i livmor, litt stikking her å der, sover lengre og rare drømmer :p det er det som er uten om det normale sånn sett :) men det har kommet å gått veldig, noen dager er jeg tipp topp og noen dager er jeg helt utslått!

vært veldig bekymret for at det har vært noe galt for synes det har vært rart å ha det så greit så tidlig i svangerskapet, men dette er jo min første så vet jo ikke hva jeg kan forvente heller :p men det er vist ikke uvanlig så tror ikke du bør bekymre deg for å ha det bra <3

Mens i går kom det nye nytt jeg ikke aner hva er! Får skikkelig smerter fra nederst i korsryggen nedover høyre side av rumpa, det er noe jeg kunne helst vært for uten merker jeg :| så hvis noen kan si meg hva dette er så hadde det vært fint xD

Høres ut som kynnere, men jeg er førstegangs så aner ikke hvordan det kjennes. Tror ikke jeg har hatt det enda, men har lest om det :p

Jeg er uke 11 nå, og kvalmen forsvant for 2 dager siden:happy: Så nå føler jeg meg som et nytt menneske :D

Nerve i klem eller isjas, låsning i bekken eller bekkenløsning tenker jeg

Jeg har vært i knallform fra onsdag og ut uka til søndag, og det var så deilig! Fikk vaska hus, pynta til jul og ordna skikkelig her og det var så deilig! :D Har gått å venta på det lille vinduet der jeg faktisk klarte å gjøre noe som helst så de ble jul i huset her også :P

Back
Topp