Plutselig masse energi...

En skogstur uten masse verk hørtes nydelig ut! Kanskje jeg skulle prøve meg en dag på det samme. Kjøpesenter i går var ingen god ide kjente jeg på kvelden :(

Ja, det gjorde veldig godt. For meg, eller bekkenet og magen, fungerer det mye bedre å gå i ulendt terreng. Å gå på asfalt e.l. nå for tiden er å be om bråk... :-P

En powerboost nå gjør stor forskjell. Plutselig orker jeg å gjøre ting jeg ikke har orket eller kunnet på evigheter. I går gikk vi blant annet en litt lengre tur i skogen, uten at bekkenet holdt på å kverke meg, eller jeg ble fullstendig utmatta etterpå. Himmelsk. Men fødselen lar vente på seg da. Nå er jeg fire dager over termin...

Har du noen andre tegn på at fødselen nærmer seg? Her er det lite tegn på det. Har noe av og på med mensmurringer, og periodevis med tak, men alt bare dabber av igjen..

Ja det er skikkelig herlig, hååååper det fortsetter :P
Jeg har også disse murringene, stikningene, stølhet i underlivet osv, så det gjør seg nok "klart" der nede, men foreløpig ikke tegn til fødsel. Termin på mandag, og skal på overtidssjekk på onsdag. Da skal jeg be om å bli satt igang, og jm skal ringe dem dersom de ikke gjør det :P Så håper jeg slipper å gå ei hel uke over, eller mer.

Ja det er skikkelig herlig, hååååper det fortsetter :p
Jeg har også disse murringene, stikningene, stølhet i underlivet osv, så det gjør seg nok "klart" der nede, men foreløpig ikke tegn til fødsel. Termin på mandag, og skal på overtidssjekk på onsdag. Da skal jeg be om å bli satt igang, og jm skal ringe dem dersom de ikke gjør det :p Så håper jeg slipper å gå ei hel uke over, eller mer.

Så spennende! Jeg skal på overtidskontroll på sykehuset på torsdag dersom det ikke starter av seg selv, og blir da trolig satt i gang torsdag eller fredag. Uansett er det ikke lenge igjen for noen av oss nå. :D

Back
Topp