Plutselig masse energi...

Winkie

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Hei dere,
jeg er i dag to dager over termin, og etter å ha vært jevnt sliten og gåen de siste par månedene, fikk jeg plutselig masse energi. Til og med bekkenet mitt har vært uproblematisk, og det er for tiden helt håpløst upraktisk og vondt, og på kvelden var mannen og jeg ute og spiste middag, noe som normalt sett ikke hadde vært mulig nå for tiden. Jammen virker det som om energinivået er på plass i dag også.

Misforstå meg rett; det er fantastisk deilig med plutselig økt energi, men det er jo så rart - hvor kommer den fra? Noen som har følt på det samme, nå med fødsel rett rundt hjørnet..?

Ønsker dere en finfin dag! :)

Jeg hadde! Men den forsvant:p Nå føler jeg bare babyen vil ut, og gir klar beskjed om det:) Hehe! Hadde vært godt med en energyboost igjen.
Det sies jo at mange får det rett før fødsel!:) Nyt det!

Jeg hadde! Men den forsvant:p Nå føler jeg bare babyen vil ut, og gir klar beskjed om det:) Hehe! Hadde vært godt med en energyboost igjen.
Det sies jo at mange får det rett før fødsel!:) Nyt det!

Jeg sender litt virtuell energistøv over til deg, jeg. :)
Tro meg, det nytes, det er bare en så rar følelse at energien er på plass nå - rett før fødsel. Det er veldig spennende det du skriver om at det er mange som får økt energi rett før fødsel. Kanskje det ikke er så altfor lenge til det skjer noe her da. Kanskje dette er et tegn på at kroppen gjør seg klar - litt sånn "stille før stormen".

Jeg sender litt virtuell energistøv over til deg, jeg. :)
Tro meg, det nytes, det er bare en så rar følelse at energien er på plass nå - rett før fødsel. Det er veldig spennende det du skriver om at det er mange som får økt energi rett før fødsel. Kanskje det ikke er så altfor lenge til det skjer noe her da. Kanskje dette er et tegn på at kroppen gjør seg klar - litt sånn "stille før stormen".
Takk:) Tror det er litt energi for å få gjort klart de siste tingene før fødselen setter i gang! Vil tro man trenger mye energi da:) Veldig spennende det her med fødsel. Man har liksom en margin på ca fire uker der det kan skje når som helst:)

Ja, det er veldig spennende. Så vidt jeg har fått med meg er du også førstegangsfødende, og da er det så utrolig mye nytt og så mange spørsmål. Vi har virkelig en spennende tid foran oss.. :-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg hadde det slik dagen før storesøster kom ut. Hadde vært helt "dau" i månedsvis, men dagen før hun kom så klarte jeg å gå en lang tur.

Så da håper jeg at energien din har kommet for å få deg igjennom en fødsel snart.

Jeg hadde det slik dagen før storesøster kom ut. Hadde vært helt "dau" i månedsvis, men dagen før hun kom så klarte jeg å gå en lang tur.

Så da håper jeg at energien din har kommet for å få deg igjennom en fødsel snart.

Oioi, så spennende! Jeg håper du har rett. :D

At man har bakt både polarbrød og matmuffins før kl. 10.00 kan kanskje betegnes som masse energi?? :p

Har ventet på denne energien da det var så mye jeg hadde lyst til å gjøre, men har ikke orket før. Mannen pusser opp hus på fritiden så har stort sett hatt mer en nok med alt av husarbeid, men for noen dager siden kom energien strømmende! :D

Bekkenet har blitt verre og er nå heeeeelt på tryne, så det begrenser jo litt hva jeg får til, men energien er der i alle fall og jeg føler meg plutselig ikke så fryktelig tung og sprengt lengre :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er så deilig med litt energi igjen. :-)

Sniker litt. Jeg lå på sofaen så og si hele svangerskapet. En fredag våknet jeg full av energi, skuret ned hele huset, søndagen fødte jeg. :D

Sniker litt. Jeg lå på sofaen så og si hele svangerskapet. En fredag våknet jeg full av energi, skuret ned hele huset, søndagen fødte jeg. :D

Åh, jeg får så håp av det dere forteller. :-D

At man har bakt både polarbrød og matmuffins før kl. 10.00 kan kanskje betegnes som masse energi?? :p

Har ventet på denne energien da det var så mye jeg hadde lyst til å gjøre, men har ikke orket før. Mannen pusser opp hus på fritiden så har stort sett hatt mer en nok med alt av husarbeid, men for noen dager siden kom energien strømmende! :D

Bekkenet har blitt verre og er nå heeeeelt på tryne, så det begrenser jo litt hva jeg får til, men energien er der i alle fall og jeg føler meg plutselig ikke så fryktelig tung og sprengt lengre :p

Du baker polarbrød selv? Det som er så godt! Kan du legge ut oppskrift kanskje?

Har også hørt at mye energi kan være et godt tegn :)

Du baker polarbrød selv? Det som er så godt! Kan du legge ut oppskrift kanskje?
Ja, de er helt geniale. Har ikke smakt de originale da så vet ikke hvordan de er i forhold, men gode er de, og helt uten konserveringsmidler og sånn.

Fant oppskriften på Trines matblogg. Bare Google Trine og polarbrød så dukker den opp. Du kan jo variere grovheten som du vil og de er geniale å fryse for så å ta opp ønsket antall. Her hiver jeg alle på frysen og tar opp ett til guttungen hver morgen. Deler i to og fyller med pålegg, han elsker dem!

I oppskriften står det 24 stk, men jeg pleier å lage kun 20. Da holder det med ett brød til guttungen på 2,5 :)

også fått litt mer energi i det siste, men brått blir bekken og rygg helt låst : har også hørt man får mer energi når det nærmer seg fødsel ;)

Ja, de er helt geniale. Har ikke smakt de originale da så vet ikke hvordan de er i forhold, men gode er de, og helt uten konserveringsmidler og sånn.

Fant oppskriften på Trines matblogg. Bare Google Trine og polarbrød så dukker den opp. Du kan jo variere grovheten som du vil og de er geniale å fryse for så å ta opp ønsket antall. Her hiver jeg alle på frysen og tar opp ett til guttungen hver morgen. Deler i to og fyller med pålegg, han elsker dem!

I oppskriften står det 24 stk, men jeg pleier å lage kun 20. Da holder det med ett brød til guttungen på 2,5 :)

Takk :) Har stadig havnet på den bloggen når jeg leter etter oppskrifter, så vet det er mye godt der. Da skal jeg prøve disse en dag :)

Jeg har også fått litt powerboost de siste dagene, ttre dager igjen til termin :) Så jeg har vært effektiv og gjort mye. Tror kanskje det er kroppens måte å klargjøre oss og få oss til å gjøre en ekstra innsats før og under fødsel :)

Jeg har også fått litt powerboost de siste dagene, ttre dager igjen til termin :) Så jeg har vært effektiv og gjort mye. Tror kanskje det er kroppens måte å klargjøre oss og få oss til å gjøre en ekstra innsats før og under fødsel :)
En powerboost nå gjør stor forskjell. Plutselig orker jeg å gjøre ting jeg ikke har orket eller kunnet på evigheter. I går gikk vi blant annet en litt lengre tur i skogen, uten at bekkenet holdt på å kverke meg, eller jeg ble fullstendig utmatta etterpå. Himmelsk. Men fødselen lar vente på seg da. Nå er jeg fire dager over termin...

Har du noen andre tegn på at fødselen nærmer seg? Her er det lite tegn på det. Har noe av og på med mensmurringer, og periodevis med tak, men alt bare dabber av igjen..

En skogstur uten masse verk hørtes nydelig ut! Kanskje jeg skulle prøve meg en dag på det samme. Kjøpesenter i går var ingen god ide kjente jeg på kvelden :(

Back
Topp