Plutselig magetrøbbel igjen..?

chipelle

Betatt av forumet
Noen som har vært borti at baby plutselig får vondt i magen igjen? Hun slet fælt når hun var mindre, frem til rundt tre Mnd. Så har det vært veldig bra. Nå er hun fire Mnd og sliter på natta og på dagen. Romler fælt og det er vanskeligere å bæsje igjen. Jeg fullammer, men hun har for et par dager siden smakt en tskje pæremos en dag, og en tskje veldig tynn grøt en annen. Rundt samme tid startet magevondt. Derfor har vi ikke gitt fler smaksprøver og tenker å vente litt. Men det er ikke blitt bedre, og hun har vondt fortsatt selv om det er et par dager siden forrige smak.

Noen tips råd?

Pære er jo en frukt som kan gi veldig mye luft i magen. Kan jo være denne?

Ingen råd mer enn å avvente smaksprøver, kibt sånn begynner igjen, eller muligens hun ikke var ferdig siden forrige runde?

Ja det kan jo være pæren, men det er tre dager siden... Trudde liksom hun var ferdig siden første runden når det har vært bra sååå lenge :(

Ja det kan jo være pæren, men det er tre dager siden... Trudde liksom hun var ferdig siden første runden når det har vært bra sååå lenge :(
Ja man skulle tro at det ville gått over da. Men om man er veldig skjør i magen så kan jo ting sitte lengre. Jeg tålte ingenting før og hvis jeg først ble dårlig så ble jeg veldig dårlig. Dere har hatt problemer tidligere som kan ha en innvirkning på det som skjer nå. Tror jeg da, er jo ikke lege :) hvis allmenntilstanden er fin så går det sikkert over snart :)

Back
Topp