plutselig livredd..

Frøbert2016<3

Elsker forumet
jeg har tul i morgen. jeg har vært SÅ spent SÅ lenge på hva jeg vil se. Men nå ble jeg helt panikkslagen.. Hva om de finner ut at den er syk? Hva om det er noe galt der inne? Hva om den har store missdannelser? Hva om jeg må avbryte alt? Fy fader, nå ble jeg helt kvalm! jeg angrer på at jeg ikke bestilte meg en tul i uke 12.. i morgen er jeg 14+5.. hvis det er noe galt nå har det i mine følelser gått alt for langt til å finne ut av sånt nå...

jeg vet det er normalt å være nervøs.. men jeg måtte bare "spy ut litt" følelser her nå.. jeg er faktisk så livredd at jeg kastet opp :( Blærk!!!! :(
 
Helt vanlig med siste liten panikkanfall :p
Du skal se at alt er nok helt fint der inne og den lille koser seg :)
 
Jeg fikk panikk i dag før jeg skulle til jm i tilfelle hun ikke fant hjertelyden og at babyen skulle være dø! Men alt gikk fint ❤️ trur det er vanlig å bli beskymret å bare tenke på det neg isteden for det positive. Går nok bra skal du se :)
 
Uff, høres ikke noe koselig ut. Eneste jeg kan si er at det bare er én dag igjen å vente, som du må gå og føle deg sånn. Prøv å fordrive den lille tiden som er igjen med noe! Ring noen, lag noe, dra på en tur et helt nytt sted ... eller noe :)
 
Helt vanlig med siste liten panikkanfall :p
Du skal se at alt er nok helt fint der inne og den lille koser seg :)
takk <3 hørte hjertelyden senest i dag tidlig, og fant den jaggu med EN gang også. så jeg prøver å puste.. men hvis den har en hjerneskade eller et ekstra kromoson, vil den også ha et bankende hjerte.. urk... Men ja.. siste liten panikkanfall :p lurer på om jeg får sove i natt! *ler*
 
Tror det er helt vanlig jeg :) jeg og har vært på
Flere ultralyder og vært hos legen og hørt hjertet, og alt har alltid vært bra. Men man blir nervøs før en time fordet :)
 
takk <3 hørte hjertelyden senest i dag tidlig, og fant den jaggu med EN gang også. så jeg prøver å puste.. men hvis den har en hjerneskade eller et ekstra kromoson, vil den også ha et bankende hjerte.. urk... Men ja.. siste liten panikkanfall :p lurer på om jeg får sove i natt! *ler*
Bare tenk på hjertelyden og det vanligste er sunn frisk baby med slike fine hjertelyder :)
Du får bare prøve å slappe av og kose deg med jenta di ikveld så går tiden fort nok
 
Uff, høres ikke noe koselig ut. Eneste jeg kan si er at det bare er én dag igjen å vente, som du må gå og føle deg sånn. Prøv å fordrive den lille tiden som er igjen med noe! Ring noen, lag noe, dra på en tur et helt nytt sted ... eller noe :)
Det var lurt <3 Jeg har henta jenta mi etter skolen, så må være der litt for henne, men hun har jo blitt så stor og har med en venninne hjem, og da blir jeg sittende alene med tankene mine :p huff.. Nei, jeg er glad mannen min skal være i morgen.. Jeg får heller tenke "tenk om de ser kjønn!" og "håper jeg får med et bilde". Kanskje dette blir mer virkelig etter i morgen også :D
 
Dette kommer til å gå helt fint :) Tenk at i morgen får du se lille, og kanskje vite hva det blir?
 
guri.. er det innafor å telle timer? :p nå har panikken roet seg, og jeg gleder meg alt for mye igjen :p haha! Det skal ikke være lett å være gravid og full av følelser! *ler* Nesten så jeg har lyst til å begynne å telle :p
 
Kjenner meg igjen... Og jeg kommer nok til å være like følelsesladd før ordinær ultralyd, selv om alt så greit ut på den tidlige :p
Lykke til i morgen :)
 
Kjenner meg igjen... Og jeg kommer nok til å være like følelsesladd før ordinær ultralyd, selv om alt så greit ut på den tidlige :p
Lykke til i morgen :)
tusen takk :D lyst til å bare legge meg snart så dagen kommer raskt :p blir laaaaaaang kjøretur i morgen! :p
 
Tvi tvi :)
Hold oss oppdatert :)
 
Nå er det ikke lenge igjen :) så utrolig spennende. Er det første gang du skal se babyen din? <3 du må virkelig oppdatere oss :)
 
DA har jeg vært på tul!! :D 12592290_10156652506895107_7639978905933120322_n.jpg

Lille Frøbert var aktiv som juling :D Cystene mine er borte (!!!) og alt var bare velstand :D Ble satt frem til 15+1, og de forsøkte å se kjønn..

De kunne se en TUT! Men hun var som hun selv sa, ikke veldig dreven på å se etter kjønn, så det KUNNE være en klitt. Men en tut var det der iallefall :p Men hvor ofte ser man en tut i uke 15+ ? :p
Åhhh, nå er jeg så lykkelig <3 Og dette er første gang jeg ser den lille <3 Den var sååå aktiv :D
 
Kjenner følelsen. Har Ul i morgen og lurer i dag på alt som kan være galt. Kanskje er det litt sunt å ha slike tanker, vi er klare for å takle det meste. Skulle uansett gjerne vært tankene foruten.
 
Back
Topp