Plutselig litt stresset 0__0

BumpAhead

Glad i forumet
Begynte å ta ned alt for klargjøring i dag, og da ble jeg plutselig litt usikker på noen ting...

Har arvet voksiposer både til vinter og sommer, men disse er forferdelig store til vogna og ser for meg at ungen drukner i den i starten... Geniale når hun blir litt større, men sånn helt i starten tror jeg jeg må gå for en annen løsning.

Har lammeskinn nederst i vogna, og så er jeg usikker på om jeg skal kjøpe en mindre vognpose (har sett en som har strikka en slik en her inne, mener det var FruKongshaug) http://risarosa.no/?product=vognpose-classic-grarosa eller om jeg skal gå for dyne.... ?? Og bruker dere tisselaken i vogna/krybba?

Vet det har vært flere vogntråder men finner dem ikke igjen, og trodde egentlig jeg hadde kontroll :confused: Fikk litt småpanikk her....

Vasker dere dundyner eller bare trekkene?

Hvilke vposer har du arva? Og hvilken vign har du? Vi har en voksi classic og en voksipose fra basson. De passer perfekt i vogna her.

Bruker tisselaken kun i senga. Var egentlig unødvendig forrige gang, men vi brukte det likevel..

Vi bruker bilstolposen i staren ;) med lammeskinn inni eller under. Så har vi lammeskinnspose som pAsser fint i bagdelen til når hun er bittelitt større :)

Jeg har simo kombi og voksi classic. Det funker bra her. Evt bruker jeg bilstol posen i vogna i starten. Voksi move.

Vi skal også bruke bilstolposen. Men er det varmt nok nå? Burde vi slenge en dyne oppå der igjen?

Vi skal også bruke bilstolposen. Men er det varmt nok nå? Burde vi slenge en dyne oppå der igjen?
Tenkte å bruke bilstolposen og.. Men også tenkt om den er varm nok hvis veldig kaldt i februar og mars? Men Røros pledd eller lammeskinnfell under og kanskje lege et ullteppe over? Også har vognbaggen en sånn ekstra trekk over! Det burde holde? med 2-3lag på baby og! Blir nok varmt og lunt da? ☺️

Hvilke vposer har du arva? Og hvilken vign har du? Vi har en voksi classic og en voksipose fra basson. De passer perfekt i vogna her.

Bruker tisselaken kun i senga. Var egentlig unødvendig forrige gang, men vi brukte det likevel..

Det er noen gamle med bretting og knyting (ca 8 år siden de var brukt sist)... Litt klønete å få ihop og går akkurat ned i vogna (Stokke crusi)... Bare redd ungen forsvinner inni der:-0

Kjøper tisselaken til krybba da så har jeg hvertfall :-)

Vi bruker bilstolposen i staren ;) med lammeskinn inni eller under. Så har vi lammeskinnspose som pAsser fint i bagdelen til når hun er bittelitt større :)

Det var lurt - den er jo litt mindre og passer sikkert perfekt i starten. Det må vi ha uansett og nå er det jo så mye salg på dem :-) takk for tips!

Tenkte å bruke bilstolposen og.. Men også tenkt om den er varm nok hvis veldig kaldt i februar og mars? Men Røros pledd eller lammeskinnfell under og kanskje lege et ullteppe over? Også har vognbaggen en sånn ekstra trekk over! Det burde holde? med 2-3lag på baby og! Blir nok varmt og lunt da? ☺️

Ja de skal vel ikke være FOR varme heller? Men de første ukene er man stort sett inne med dem er man ikke? de anbefaler jo ikke å ha nyfødte spedbarn ute under 10 minus utenom forflytting :-) man får bare prøve seg fram! :-)

Det var lurt - den er jo litt mindre og passer sikkert perfekt i starten. Det må vi ha uansett og nå er det jo så mye salg på dem :) takk for tips!

Jeg bruker bilstolposen i søskenvogna, for den posen vi laget er tilpasset emmaljungaen og ikke tfk'n. Tfk bagen passer liksom oppi emmaljungaen med god klaring rundt hele :P

Det positive med slike man lager selv er jo at man kan lage akkurat den størrelsen man trenger :D

Jeg bruker bilstolposen i søskenvogna, for den posen vi laget er tilpasset emmaljungaen og ikke tfk'n. Tfk bagen passer liksom oppi emmaljungaen med god klaring rundt hele :p

Det positive med slike man lager selv er jo at man kan lage akkurat den størrelsen man trenger :D

Den er SÅ fin den vognposen dere har laga da!! Mener det er den jeg fant på nett, har sååå lyst på den egentlig... Men er jo litt kjipt å svi av 3000 (siden jeg ikke eier et snev av deres kreative produktivitet - sliter fortsatt med et babyteppe jeg begynte på i høst hehe), når levetiden er så kort. Bilstolposen er et supert tips, kommer nok til å bruke den fram til voksiposene vi har passer litt bedre :)

Ja, ull under er nok veldig lurt! Var bare usikker på om noe over posen hjelper i det hele tatt men det burde vel det. Håper det ihvertfall :rolleyes:

Noen med erfaring fra vokisposene som babyshop har supersalg på nå? De er jo veldig kule, men ikke dun fyll.

Back
Topp