Plutselig litt egentif :D Jeg trenger tips!

Smily

Elsker forumet
Gubben skal til en kompis og ha det moro og jeg får hele leiligheten for meg selv! DET skal jeg nyte ettersom at det ikke blir ofte i fremtiden ;) Egentid <3
Jeg har lyst å bake noe, men jeg vet ikke helt hva. Kanskje noe gjærbakst.
Har du noen tips? Ikke no fancy asså, må være noe man typisk har i skapet, MEN jeg skal på butikken for å kjøpe smør (Ekte smør, ikke Melange ;) ) så jeg kan handle inn noe om det er noe jeg mangler.


Fingra har SKIKKELIG dysleksi om dagen....EGENTID*
 
Ååh, lyst på KAKE! Alle slags kaker er aktuelt! Hahaha, eller deilige bløte myke lunka boller med sjokolade! Kos deg med alenetid, og mens gjærbaksten hever kan du jo ha litt spa og egentid på badet :p Sånt prioriterer jeg når jeg endelig får være alene, å kunne tømme varmtvannstanken! B-)
 
Deilig med egentid!
Jeg har lagd fylte horn til kvelds! nomom :)
Har du en god oppskrift hvor hornene hever? Jeg prøvde det her om dagen, men de bla kompakte og skikkelig ikke gode....:(
Horn er så lettvint å hive i seg når man trenger noe før man blir dårlig! :)
 
Ååh, lyst på KAKE! Alle slags kaker er aktuelt! Hahaha, eller deilige bløte myke lunka boller med sjokolade! Kos deg med alenetid, og mens gjærbaksten hever kan du jo ha litt spa og egentid på badet :p Sånt prioriterer jeg når jeg endelig får være alene, å kunne tømme varmtvannstanken! B-)

Omg! *sikler* Myke lunka boller med sjokkis hørtes ut som en god ide! Hmmm...evt snurrings, jeg er så usikker. Har også lyst på alt på en gang :p
Hadde jeg hatt badekar så skulle jeg gjerne liggi oppi der og duppa hele kvelden med ansiktsmaske og snop og lydbok.....men jeg har bare en sørgelig dusj........................................Et krav vi har når vi skal kjøpe et hjem er at det skal være badekar i boligen.
 
Jeg har i det siste bakt marmorkake, grove horn med ost og skinke og kanelsnurrer. De to sist nevnte har vært mest populært :)

Kos deg!
 
Baking med innlagt spatid høres veldig bra ut:D får vel til litt egenpleie uten badekar og:) jeg liker å legge meg på varmekablene og slappe av, haha:p

Og det meste er vel godt når det er nybakt<3 kos deg!
 
Baking med innlagt spatid høres veldig bra ut:D får vel til litt egenpleie uten badekar og:) jeg liker å legge meg på varmekablene og slappe av, haha:p

Og det meste er vel godt når det er nybakt<3 kos deg!
Haha! Det er en jeg kjenner som elsker å ligge på varmekablene på badet mens han dusjer. han har helt oppheng :p Morsoomt :p
Skal ihvertfall få til å kose meg :)
 
Jeg har i det siste bakt marmorkake, grove horn med ost og skinke og kanelsnurrer. De to sist nevnte har vært mest populært :)

Kos deg!
Marmorkake er lenge siden jeg har lagd og spist! Mmmmmh...det er digg! :D
 
Har du en god oppskrift hvor hornene hever? Jeg prøvde det her om dagen, men de bla kompakte og skikkelig ikke gode....:(
Horn er så lettvint å hive i seg når man trenger noe før man blir dårlig! :)

Svarer jo bare kjempe sent! Men nå fant jeg en oppskrift på matprat så tilpasset jeg med litt grovere mel. Jeg trenger seriøst kjøkkenmaskin, tar meg en HEL evighet hver gang jeg baker :p
 
Svarer jo bare kjempe sent! Men nå fant jeg en oppskrift på matprat så tilpasset jeg med litt grovere mel. Jeg trenger seriøst kjøkkenmaskin, tar meg en HEL evighet hver gang jeg baker :p
Hadde jeg ikke hatt bakemaskin så hadde jeg kjøpt boller på butikken, orker ikke elte og kna noe serlig :) Fikk til jul fra gubben <3 Men det blir litt bursdagsgave også siden vi dropper sånne sinnsyke gaver til hverandre i år :) Unger først alt annet etterpå ;)
Men hvis matprat sine funka så er det perfekt det :)
 
Back
Topp