Plutselig lite melk fra en dag til neste

Bkno0290962

Første møte med forumet
Hei! Jeg har en gutt på 3mnd. Det har gått mye opp og ned med amming, men føler det har fungert bra i det siste. Har pumpet ved siden av for å kunne gi nok morsmelk når puppen er tom. Men nå kommer det nesten ingenting når jeg pumper. Er det mulig at jeg ikke har mer melk?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Nei, det er mer sannsynlig at produksjonen har stabilisert seg.

Dessuten så er ikke pumpa like effektiv som babyen, og får dermed ikke ut like mye.

Det kan også være at babyen drikker mer nå enn før og tømmer brystet sånn at du ikke får ut mer. At han drikker det tomt for å si det sånn.

Så lenge han er fornøyd og har våte bleier trenger du ikke bekymre deg :-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Er helt vanlig at det ikke kommer så mye når melka stabiliserer seg! Så lenge babyen er fornøyd og har våte bleier har du sikkert nok til han :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hei! Jeg har en gutt på 3mnd. Det har gått mye opp og ned med amming, men føler det har fungert bra i det siste. Har pumpet ved siden av for å kunne gi nok morsmelk når puppen er tom. Men nå kommer det nesten ingenting når jeg pumper. Er det mulig at jeg ikke har mer melk?

Ta dnne tableten kommer masse melk men du pummpe offte

Afipran tablet

Produksjonen har nok stabilisert seg, og det kan hende han har lært seg til å spise opp alt ;)

Back
Topp