Plutselig kvalme på kvelden

Totti

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke 2019
Marshmallows2021
Jobbet til klokken 23:00 i kveld, kom hjem og følte meg i fin form. Har egentlig ikke merket noe særlig til symptomer bortsett fra murringer nå og da og vonde nippler.. Men når jeg kom hjem fra jobb i kveld så ble jeg plutselig veldig kvalm, så måtte løpe til do for å kaste opp. Er skikkelig kvalm enda, så er umulig å sove, eneste som funker nå er å ligge mest mulig i ro :( Er det normalt å bli så dårlig om kvelden? Blir jo litt i tvil om det skyldes graviditeten eller om jeg bare rett og slett har fått noe virus eller noe sånt.. Bare håper jeg blir bra til i morgen når jeg skal på jobb. Ble veldig langt, men føler meg så elendig akkurat nå :(

Jobbet til klokken 23:00 i kveld, kom hjem og følte meg i fin form. Har egentlig ikke merket noe særlig til symptomer bortsett fra murringer nå og da og vonde nippler.. Men når jeg kom hjem fra jobb i kveld så ble jeg plutselig veldig kvalm, så måtte løpe til do for å kaste opp. Er skikkelig kvalm enda, så er umulig å sove, eneste som funker nå er å ligge mest mulig i ro :( Er det normalt å bli så dårlig om kvelden? Blir jo litt i tvil om det skyldes graviditeten eller om jeg bare rett og slett har fått noe virus eller noe sånt.. Bare håper jeg blir bra til i morgen når jeg skal på jobb. Ble veldig langt, men føler meg så elendig akkurat nå :(

Jeg hadde det sån med min første, var i ganske god form på dagtid, men kveldene var fæle til tider! Vet ikke om det er normalt, men jeg hadde det hvertfall sån, og en veldig frisk gutt på 4 år nå ☺️

Jeg er oftere mer kvalm på kveldene for da er jeg trøtt og sliten. Jobber skiftarbeid 15-23 og så 7-15 dagen etterpå og det er forferdelig til tider. Heldigvis er det verst de første mnd. Krysser fingrene for at det går over for din del :happy:

Jeg er ekstremt kvalm på kveldene...fungerer helt fint på dagen, men kvalmen kommer rundt 5-6 tia og henger i til rundt 9-10.

Hos meg kommer og går det. I natt f.eks. våknet jeg og var kvalm. Håper du er bedre i dag?

Jeg er og verst på kveldene men også ofte på morgenen. i går kveld ble jeg så kvalm og fikk ikke sove så jeg tok sånn reisesyktabletter og sov som en stein i natt uten kvalme. Så anbefales om du opplever det samme igjen.

Hos meg er det veldig opp og ned. Men opplevd å være mest kvalm på kveldstid. Helt grusomt, gleder meg til kvalmen går over :)

Jeg er og verst på kveldene men også ofte på morgenen. i går kveld ble jeg så kvalm og fikk ikke sove så jeg tok sånn reisesyktabletter og sov som en stein i natt uten kvalme. Så anbefales om du opplever det samme igjen.
Tusen takk for tips, skal kjøpe meg sånne!

Jeg er også bare kvalm om kvelden. Passer på å spise litt veldig ofte. Har gulrøtter, frukt, nøtter+++ tilgjengelig hele tiden, og det holder det stort sett noenlunde i sjakk.

De gangene jeg blir kvalm så er det på kvelden, typisk nok når vi skal legge oss. Spiser jeg regelmessig, selv bare noen nøtter, så hjelper det veldig.

Jeg går konstant uggen. Klarer å leve normalt med det. Men det er alltid noe som ligger å ruger inni kroppen.. har også veldig mild halsbrann

Her kommer og går det litt i styrke, men ligger så godt som der hele dagen. Holder seg vekk ca 15 minutter etter mat, og så er det på'n igjen.

Håper jeg slipper kaste opp til fødsel denne gangen :(

Her er jeg uggen hele tiden, men det er værst på morgenen, på kvelden og hvis jeg våkner i løpet av natta.. Ikke spydd enda, men brekker meg mye:bored: Var aldri noe særlig kvalm når jeg var gravid med de to andre, så dette er en ny opplevelse..:wtf:

Har heldigvis ikke kastet opp mer! Tror jeg kjørte meg for hardt på jobb den kvelden og fikk igjen for det når jeg kom hjem.. Ellers er jeg litt kvalm av og på, men har klart å holde det i sjakk :) Sliter veldig med lite energi og føler meg trøtt og sliten, men tenker at man sikkert får tilbake litt av energien etter hvert?
Litt kjipt å ikke greie å gjøre så mye husarbeid, men mannen er god hjelp på det nå :Heartred

Jeg er også egentlig mer kvalm på ettermiddag/kveld enn på dag. Eller, egentlig ganske kvalm hele tiden :(

Back
Topp