'Er i uke 9+0 i morgen og har plutselig begynt å føle meg så kvalm. Flere som kvalmen har kommet så "sent" hos? Håper det bare er fordi jeg er litt sliten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her og.. har vært en uke på ferie og kost meg masse, men plutselig smakte ikke maten lenger og alt var bare blæææh... har hatt blaff underveis altså, men nå har det vart i flere dager.. er sykemeldt fra jobb ut september så det er igrunn veldig greit å bare kunne ligge hjemme og gafle ritzkjeks..
Blaff som i at jeg plutselig ble kvalm i matbutikken når jeg skulle handle mat, så gikk det over når jeg kom hjem.. Bare sånne korte stunder liksom.Blaff?
Godt du får hvile litt nå da. Håper den kommer og går fort her, har en aktiv hverdag med en liten gutt fra før
Ritskjeks var daten min hele forrige svangerskap
Blaff som i at jeg plutselig ble kvalm i matbutikken når jeg skulle handle mat, så gikk det over når jeg kom hjem.. Bare sånne korte stunder liksom.
I forrige svangerskap lå jeg på sofaen i nesten hele første trimester pga kvalmen og orka ikke gjøre noenting..
kaster ikke opp heldigvis, og har ikke gjort det i andre svangerskap heller.. all min sympati til deg.. jeg må bare lære meg å spise lite og ofte, så tenker jeg det går greit framover..Er slik her og vært i flere uker allerede, kvalme og oppkast hele døgnet. Har tråkket meg en sti mellom senga, badet og sofaen.
Er slik her og vært i flere uker allerede, kvalme og oppkast hele døgnet. Har tråkket meg en sti mellom senga, badet og sofaen.
Blaff som i at jeg plutselig ble kvalm i matbutikken når jeg skulle handle mat, så gikk det over når jeg kom hjem.. Bare sånne korte stunder liksom.
I forrige svangerskap lå jeg på sofaen i nesten hele første trimester pga kvalmen og orka ikke gjøre noenting..
Jeg er 9+1 i dag, å kvalmen har begynt å komme litt på kvelden. Ikke noe voldsomt, men merkbart nok at jeg vet det er pga svangerskapet'Er i uke 9+0 i morgen og har plutselig begynt å føle meg så kvalm. Flere som kvalmen har kommet så "sent" hos? Håper det bare er fordi jeg er litt sliten..
Er slik her og vært i flere uker allerede, kvalme og oppkast hele døgnet. Har tråkket meg en sti mellom senga, badet og sofaen.
You and me both. Og den siste uka (uke 11) har det blitt litt verre, ikke bedre som jeg trodde... [emoji849]
Jeg også! Men gyn sa på torsdag at mange får en peak på kvalmen i uke 12, så lever fortsatt i håpet om bedring. Mener du skrev tidligere du brukte å bli bra fra uke 14? Satser på det denne runden også!
Da skal jeg ikke klage skjønner jeg. Håper det gr seg snart for deg
Nå har det faktisk gitt seg litt. Men er mer kvalm enn forrige svangerskap.
Men merker frisk luft hjelper så prøver å gå en tur hver dag. Også hvis jeg er sulten får jeg mageknip og blir kvalm. Håper det forsvinner til jeg skal starte på jobb etter permen min.