Plutselig kvalm..

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Å æsj og usj..
Som om det ikke var nok med hodepine fra helvete i går,pluss kvalme,og dårlig form i dag..
Vet det er lurt å huske å spise, men.. spiste middag halv 5,og begynte å bli småkvalm for en time siden. Orka bare ikke stå opp fra sofaen for å lage meg mat.
Laget meg 2 skiver med gulost og har fått spist den ene,men nå er jeg skikkelig kvalm.. æsj..
Dårlig gjort..
Klage fra meg igjen :rolleyes:

Kvalmen har faktisk roet seg allerede,håper det varer. Resten av formen er ikke helt god,men det kan jeg leve med,bare jeg slipper å være kvalm. Spesielt når det kommer så brått på.

Kvalmen har faktisk roet seg allerede,håper det varer. Resten av formen er ikke helt god,men det kan jeg leve med,bare jeg slipper å være kvalm. Spesielt når det kommer så brått på.
Håper det roer seg helt hos deg. Våkna med ekstrem kvalme i dag æsj!

Ikke lenge til vi er ferdige nå.:)

Er det vanlig med kvalme så sent i sv.skapet ? I går ettermiddag ble jeg plutselig uvel og kvalm og etter en halvtime så spydde jeg ! Tenkte at ånei nå er det omgangssyken , men alt forsvant etter at jeg kasta opp .

Jeg har også begynt å kaste opp igjen. Har vært kvalm hele veien, men de siste to mnd har jeg i det minste vært (tilnærmet) spy-fri. men nå er det altså tilbake.

Er det vanlig med kvalme så sent i sv.skapet ? I går ettermiddag ble jeg plutselig uvel og kvalm og etter en halvtime så spydde jeg ! Tenkte at ånei nå er det omgangssyken , men alt forsvant etter at jeg kasta opp .

Samma her! Kasta opp to ganger i natt... + dårlig i magen. Lurer på om det er omgangssyke eller om det er pga. den helvetes halsbrannen igjen.

Tror egentlig ikke det er så vanlig at kvalmen kommer tilbake igjen. Men så er vi kommet såpass langt at babyen er ganske stor og dermed dulter borti alt mulig inni magen,så det er vel ikke så rart heller ;)
Blir jo litt bekymra når det kommer så brått på,og i tillegg med kraftig hodepine, det kan jo være tegn på sv.skapsforgiftning.. men siden det var forbigående og jeg ikke har noen andre symptomer så kan jeg vel ta det helt med ro ;)

Æsj, godt det var forbigående da! Har slitt med kvalme selv i mange dager nå + oppkast.

Back
Topp