Plutselig kjenner jeg livmora!

• Trådstarter Trådstarter lurelure
  • Opprettet Opprettet
L

lurelure

Guest
Jeg har prøvd i uker (er 10 uker nå) å kjenne om livmora er på vei over skambenet, men ikke klart å finne noe.

Men nå, i ste, kjente jeg på magen når jeg gikk (ingen anelse hvorfor :P ) kjenner jeg den! Og den var jo ikke rett over, men ett stykke opp!

Lurer på om det ikke var sånn forrige svangerskap også. At den "plutselig" var der :P

Jeg har prøvd i uker (er 10 uker nå) å kjenne om livmora er på vei over skambenet, men ikke klart å finne noe.

Men nå, i ste, kjente jeg på magen når jeg gikk (ingen anelse hvorfor :p ) kjenner jeg den! Og den var jo ikke rett over, men ett stykke opp!

Lurer på om det ikke var sånn forrige svangerskap også. At den "plutselig" var der :p

Ganske så betryggende at du kjenne den et stykke over da, aiden blæra skal ligge imellom den og beinet ;-) hehe..

hos meg kjennes den bittelitt allerede om blæra er helt full, pga. At jeg fødte i april i år, så den var litt større enn vanlig før jeg ble gravid.. Og jeg er 3.gangs :-P

Jeg kjenner ingenting.. Er 8 uker i dag og litt over ett år siden jeg fødte sist! men jeg kjendte den ikke før uke 15 sist da jeg plutselig begynte med kynnere :P

Ingen spørsmål er dumme! :) lurer på d samme! Jeg kjenner ingenting,men jeg er litt tjukk...;)

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Noen beskriver det som en litt hard ballong men har selv ikke kjent den så jeg vet ikke. :-D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Kjente den ikke før over uke 20 forrige gang, men jeg har "litt" ekstra magepolstring. Er 9+4 i dag og kjenner ingenting, men jeg tør ikke presse så hardt da :P Jeg ser ut som jeg er 7mnd på vei, oppblåst som fy! Men livmora er nok godt gjemt bak alt, bare hjelper til å presse alt det andre litt framover tenker jeg :P

Ganske så betryggende at du kjenne den et stykke over da, aiden blæra skal ligge imellom den og beinet ;-) hehe..

hos meg kjennes den bittelitt allerede om blæra er helt full, pga. At jeg fødte i april i år, så den var litt større enn vanlig før jeg ble gravid.. Og jeg er 3.gangs :p

Ett stykke over er relativt da :P hehe... men den er ikke rett ved skambenet. Og jeg har lett og lett, og kan ikke forstå at jeg ikke har funnet den tidligere.
Sikkert en full blære som hjalp godt til i går, i dag før jeg dro på jobb (etter dobesøk) ble jeg skikkelig i tvil om jeg hadde kjent noe annet. Men nå kjenner jeg den :P

Hvordan den kjennes ut? Ingen anelse. Noe litt fast som gir litt etter? jeg syns det er vanskelig å forklare, for jeg klarer jo ikke å finne den før den er litt større :P

Men livmora har vel litt større utgangspunkt når man har hatt flere barn fra før av tror jeg..stemmer ikke det? Så ikke rart om ikke alle kjenner det. Nå er jeg 10+3 i dag og venter bare på at noen på jobb skal tørre å spørre om magen - prøver å gå i gensere som ikke avslører for mye, men i det det blåser litt og jeg er ute så ser jo en gråstein det :P

Har allerede såppas til mage at jeg har vansker med å skjule den jeg også, er nok en del luft, men den minker ikke etter en dotur heller :-P har igrunn bare vokst :-P..

Så hååper jeg klarer å skjule mage og dårlig form i nesten 2 uker til, så jeg har fått væ på ul å sett om det er liv der.. E så redd for å miste igjen... :-P

Back
Topp