Plutselig ingen melk?????

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lillegutt har vært syk en uke og har spist litt mindre, men ikke mye mindre...

Plutselig idag så kjenner jeg INGENTING av utrivningsrefleksen(gjør vanligvis vondt), det spruter ikke*gjør vanligvis det), og han kaver og skriker ved brystet. Kan jeg plutselig ha mista melka?:( det kommer jo litt når jeg klemmer men...

Er selv forkjølet... ååååh:(:(
Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Opplevde det samme for to uker siden. Det er økeperiode på gang, og da virker det tomt. Sett av tid til hvile, kos og amming, og spis godt. Det ordner seg.

Opplevde det samme for to uker siden. Det er økeperiode på gang, og da virker det tomt. Sett av tid til hvile, kos og amming, og spis godt. Det ordner seg.
Men går det utover utrivningsrefleksen?:/

Jeg kjente mye mindre til min utdrivningsrefleks mens det sto på. Trodde at jeg hadde mistet all melken. Når babyene begynner å nærme seg 4 mnd, trenger de enda mer mat. Mange mødre gir opp ammingen i denne perioden fordi de tror at de har for lite melk. Det viktige er å ikke miste troen på seg selv. Babyen skriker og vil ha mer tid ved puppen for å øke lageret sitt.

Jeg kjente mye mindre til min utdrivningsrefleks mens det sto på. Trodde at jeg hadde mistet all melken. Når babyene begynner å nærme seg 4 mnd, trenger de enda mer mat. Mange mødre gir opp ammingen i denne perioden fordi de tror at de har for lite melk. Det viktige er å ikke miste troen på seg selv. Babyen skriker og vil ha mer tid ved puppen for å øke lageret sitt.

Takk for motivasjon! :-) jeg gir ikke opp helt enda:)

Har ikke mer melk og mini kaver, men prøver cashewnøtter etter tips idag, og håper det hjelper!!

Har ikke mer melk og mini kaver, men prøver cashewnøtter etter tips idag, og håper det hjelper!!

Kan hende ammete hjelper? Hvis du ikke allerede har prøvd det.. Hadde det på samme måte, og da hjalp teen :-)
Håper hvertfall det ordner seg! Er ikke noe kjekt å ha det sånn, for både deg og lillegutt

Det tar fort noen dager før det går seg til. Hyppig nattamming hjelper. Samsover dere? Babyen bygger opp lageret fortere når den får spise om natta.

Back
Topp