Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
kvalm lengere :O Har vært ganske dårlig i ca 2 uker nå,tilogmed våknet på natten for å kaste opp.
Men idag er jeg plutselig ikke særlig kvalm mer :/ Er dette ett dårlig tegn? Flere som har opplevd dette?
Eg prøver å tenke at babyen har det bedre om eg klarer og slappe av, kanskje det hjelper deg også??
Og er jo mange som ikkje har symptomer, dei er like gravid for det om Og... gud forby! Skulle det vera nok gale med bebisen i magen min, så får eg liksom ikkje gjort noko fra eller til med det så tidlig... Prøver å nyte gode dagar, og kome gjennom vonde dager.. hehe..
Hei! Jeg hadde det sånn i mitt første svangerskap.... husker at jeg var kvalm fra uke 5 - 8, og så ble det helt borte. Ble også bekymra, og nevnte dette for jordmora, men hun beroliget med at det var helt normalt at kvalmen for noen plutselig ble borte. Ingenting å bekymre seg for (selv om jeg vet at det er lett ). Alt gikk iallefall helt fint med det svangerskapet, og har i dag en herlig prins!
Takk for beroligende svar Skal prøve mitt beste å bare nyte at jeg ikke er dårlig Blir å angre på det om jeg ikke gjør det også er jeg super kvalm igjen i morgen
Dere er en herlig gjeng
Nyt det så lenge det varer, sier jeg..! Jeg var kvalm fra uke 4-8, så ble jeg plutselig bra igjen! Men i det jeg tippet over til uke 9 kom kvalmen for fullt igjen og har ikke dratt enda! Er 10 uker i dag..