Plutselig ikke tissetrengt

Hageblomsten

Forelsket i forumet
De siste morgnene har jeg våknet rundt kl. 05-05:30 av at jeg må skikkelig tisse.
I dag morges reagerte jeg på at jeg ikke våknet av at jeg måtte tisse. Nå er jeg på jobb og har ikke tisset siden i dag morges. Dette til tross for at jeg drikker like mye vann som tidligere.
Av en eller annen grunn blir jeg bekymret av dette :oops: Vet at trangen til å tisse forsvinner litt mot 2.trimester, men så veldig brått, da?
 
Jeg er 11+4 i dag og tok meg i å tenke det samme i sted. Måtte bare på do en gang i natt og når jeg sto opp, ikke vært tissetrengt siden og har drukket som normalt. Var heller ikke øike tissetrengt i går og fikk aldri den "nå MÅ jeg tisse"-følelsen. Er nok bare livmoren som kommer opp og ikke lenger presser på blæren og om jeg ikke husker feil er det vel også endringer i hormonene når man går fra første til andre trimester som kan påvirke slikt.

Tenker i allefall at med utgangspunkt i hvor vi er i graviditeten (juli, så da er du vel ett sted mellom 13-17 uker?) så er slike endringer helt normalt :)
 
Jeg er 11+4 i dag og tok meg i å tenke det samme i sted. Måtte bare på do en gang i natt og når jeg sto opp, ikke vært tissetrengt siden og har drukket som normalt. Var heller ikke øike tissetrengt i går og fikk aldri den "nå MÅ jeg tisse"-følelsen. Er nok bare livmoren som kommer opp og ikke lenger presser på blæren og om jeg ikke husker feil er det vel også endringer i hormonene når man går fra første til andre trimester som kan påvirke slikt.

Tenker i allefall at med utgangspunkt i hvor vi er i graviditeten (juli, så da er du vel ett sted mellom 13-17 uker?) så er slike endringer helt normalt :)
Kanskje livmoren rett og slett bare har kommer lenger opp i løpet av natten :hilarious: Er 13+5, ja :happy:
 
Jeg er også 13+5 i dag, og i natt måtte jeg ikke opp for å tisse i løpet av natten, kun rett før klokka ringte kl. 6! :cat: Merkelig at det er flere som føler det samme akkurat samtidig. :wideyed::happy:
 
Hadde det slik ca rundt samme tid. Måtte tisse heletiden før det, og plutselig stoppet det. MEN, hehe, nå har det tatt seg opp igjen (17+1) :laughing002
 
De siste morgnene har jeg våknet rundt kl. 05-05:30 av at jeg må skikkelig tisse.
I dag morges reagerte jeg på at jeg ikke våknet av at jeg måtte tisse. Nå er jeg på jobb og har ikke tisset siden i dag morges. Dette til tross for at jeg drikker like mye vann som tidligere.
Av en eller annen grunn blir jeg bekymret av dette :oops: Vet at trangen til å tisse forsvinner litt mot 2.trimester, men så veldig brått, da?

sniker fra mars
Det er helt vanlig, mye fordi livmoren har kommer opp av bekkenet og ikke presser like mye på blæren som før. I tillegg er det også rent hormonelt litt annerledes o andre trimester og hormonene påvirker glatt muskulatur slik som man har i blæra. Hadde det helt likt denne gangen, men nå må jeg tisse mer enn noen gang - så bare å nyte så lenge det varer :D
 
I går spiste jeg en hel pizza på restaurant + et stykke av barnas pizza. Mens mannen min hadde to biter igjen av sin som var på samme størrelse. Skjønner ikke åssen det var plass, jeg som av og til ikke klarer mer enn ei halv brødskive xsmile9
 
Back
Topp