Plutselig ikke sove

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Noen flere med baby som plutselig endret søvemønster? 6 mnd nå å har hatt rutiner i 3 mnd nå, å plutselig skal hu sove 20 min da hu pleier å legge seg, så ligger hu våken i 3 timer før hu sovner igjen! Flere som har babyer som plutselig har blitt sånn?
 
Vi sover lenger enn 20 min, men vi begynte plutselig å kunne være våken 3 timer mellom sovinger når han ble ca 6 mnd
 
Ja! Akuratt slik du beskriver. I tillegg til at han våknet kl 4 og ikke ville sove mer. Begynte rett før 6 mnd, og varte ca 2 uker. Misstenker utviklingssprang. Gikk seg heldigvis til, men fortsatt er det veldig vanskelig å sove noen kvelder.
 
Ja! Akuratt slik du beskriver. I tillegg til at han våknet kl 4 og ikke ville sove mer. Begynte rett før 6 mnd, og varte ca 2 uker. Misstenker utviklingssprang. Gikk seg heldigvis til, men fortsatt er det veldig vanskelig å sove noen kvelder.
Jenta mi hadde også en periode nå nettopp da dagene startet kl 4, men jeg skyldte også på utviklingssprang eller tenner. Hun var også vanskelig å legge for kvelden, sov bare halvtimer om gangen på dagen og jeg fant aldri ut av når hun var trøtt eller ikke :eek:
En dag ville hun ikke sove etter kl 13 og det endte opp med at hun duppet av mellom hver skje av kveldsgrøten :p
Men det virker som om det har gått seg til nå!
 
Nå sliter han med søvnen p.g.a. varme. Legger seg 2 timer senere de siste dagene
 
Her ville han også stå opp kl 4 i rundt to uker ved ca 6mnd alder. Da var han i utviklingssprang.
 
Back
Topp