Plutselig ikke kvalm

Mumzilla

Flørter med forumet
Septemberlykke 2024
Våkner i dag og er ikke kvalm i det hele tatt. Dette stresser meg veldig. De andre dagene har det vært værst på morgnen. Siste phenergan jeg tok var i går kveld kl2000. Hva tror dere?
 
Kan være tilfeldig?
Kvalmen er ganske sporadisk hos meg. Noen dager er ille mens andre merker jeg ikke stort.
Har du andre symptomer?
 
Det kan variere fra dag til dag hos meg. Hadde en fantastisk dag i går, frem til ca kl 15. Da fikk jeg kvalmen tilbake i dobbel styrke og låg rett ut resten av dagen
 
Kan være tilfeldig?
Kvalmen er ganske sporadisk hos meg. Noen dager er ille mens andre merker jeg ikke stort.
Har du andre symptomer?

Ja fortsatt ømme pupper. Kjenner at jeg er litt mer kvalm nå, men første dagen siden kvalmen slo til at jeg orker å gjøre noe.
Pleier som regel og spy på morgnen og være ganske dårlig noen timer. Men i dag var det det ingenting.
 
Symptomer kommer og går ❤️ tror nok ikke set er noe å frykte ☺️
 
Last edited:
Kvalmen kommer og går her også :)
 
Samme her. Ikke fullt så kvalm i dag, men kan ha noe med at jeg har sovet omtrent helt fram til nå :sleep011 Blir bekymret med en gang, så skjønner følelsen!
 
"Bare" å vente da. Jeg har hatt et par uker uten noen særlig symptomer, men fravær av negative symptomer betyr jo stabilt.
 
Back
Topp