Plutselig ikke kvalm lenger

regnbue

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
I mine to forrige svangerskap var jeg kvalm fra uke 5 - ca 15.
Nå er jeg snart i uke 8, og både i går og i dag har jeg bare så vidt merket kvalmen. Er dette noe jeg burde bekymre meg for? Er de et tegn på sa?
Noen som har vore bort i noe sånt før?

Forrige svangerskap var jeg kvalm ei uke, rundt uke 7-8. Nå bare venter jeg på at kvalmen snart skal gi seg så fort som mulig denne gangen også. Jeg hadde nok bare blitt letta, tror ikke man bør bekymre seg for alle tegn som kommer og går. Det er bare sånn det er

Det er vel like vanlig å være kvalm som å ikke være kvalm:)

Første svangerskap merket jeg ikke kvalme, nr 2 spøy jeg fra uke 7-17, dette har jeg vært litt kvalm noen dager og ikke kvalm andre dager!

Alle svangerskap er forskjellig, så tror ikke dette er tegn på sa Sålenge du ikke har andre tegn som blødning og smerter.

Det hadde jeg blitt veldig lettet for, høres helt herlig ut nå som kvalmen står på som verst [emoji13]

Da skal jeg senke skuldrene og nyte tiden nå når jeg kan spise og drikke uten problemer [emoji23]

Forrige sva.skap var jeg ikke kvalm i det heletatt,men det har jeg tydelig fått igjen nå :hungover:

Men nyt det heller! Skjønner det er lett å bekymre seg,men prøv å tenk positivt :happy:

Håper for din del at du bare slipper kvalme og kan kose deg litt :)

Var visst ikke noe å bekymre seg for, berre en to dagers pause. Nå er kvalmen tilbake for fullt!

Back
Topp