Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare ventjeg tenkte yes, og så å nei, tenk hvis noe er galt. Og så pang var den tilbake.
.
Kvalmen har kommet tilbake, men er litt annerledes. Tidligere var kvalmen der konstant, nå kan jeg føle meg ganske bra men plutselig kommer kvalmen brått og da er den som regel så intens at jeg må kaste opp. Selv om det er fryktelig slitsomt er jeg glad for at symptomene er derVarte bare en dag uten kvalme hos meg. Vokna kjempe kvalm inatt å da jeg skulle se om jeg fant noe mat i kjøleskapet imorges måtte jeg løpe på do å kaste opp pga lokta
Selv om det var veldig godt med en dag uten kvalme, føles det mye "tryggere" å være kvalm igjen.
Hvordan går det med deg vesla1989, er kvalmen borte enda?
Bra at den ikke er like intens som før da, at du får noen pusteromKvalmen har kommet tilbake, men er litt annerledes. Tidligere var kvalmen der konstant, nå kan jeg føle meg ganske bra men plutselig kommer kvalmen brått og da er den som regel så intens at jeg må kaste opp. Selv om det er fryktelig slitsomt er jeg glad for at symptomene er der![]()
Forrige gang var jeg kvalm hele tiden, så får håpe jeg slipper unna litt mer denne gangenBra at den ikke er like intens som før da, at du får noen pusteromHåper tiden går fort fram til uke 12 når det er mer "normalt" at kvalmen forsvinner
![]()