Plutselig ikke kvalm lenger

vesla1989

Betatt av forumet
Flere som har opplevd at kvalmen plutselig forsvinner over natten? Har vært skikkelig kvalm hver dag, og når jeg våknet idag var kvalmen nesten borte. Burde vært letta, men blir jo bekymra for om det er noe galt. Er 7+4 idag.

Bare vent :p jeg tenkte yes, og så å nei, tenk hvis noe er galt. Og så pang var den tilbake. :p
Men jeg har ikke vært så kvalm at jeg har spydd da og heller ikke sååå gale om morgenen.

Har det også sånn ja! Våknet igår uten kvalme, har ikke i dag heller. Man blir jo litt bekymret og vil nesten heller kjenne på ubehaget!

Er fortsatt litt uggen, men langt ifra slik jeg har vært de siste to ukene. Får prøve og nyte det mens jeg kan :)

Samme skjedde her, var kvalm i uke 3 og 4, men i uke 5 er det borte vekk. Er jo litt nervøs, men er trøtt og ømme bryster så regner med at ting er som det skal. Er usikker på om jeg skal "håpe på" at kvalmen kommer tilbake eller bare være lettet over at jeg er fin i formen...:rolleyes:

Samme skjedde her. Jeg har gått å vært skikkelig kvalm og uvel i 6-7uker og nå i helgen ble den plutselig borte. Jeg er kjempe redd for at det skal være noe :-(

Jeg var kvalm i starten, så forsvant den i ca 1 uke, men så kom den tilbake med tredobbel styrke... :-/

Jeg har vært sykt kvalm i 1 uke nå (uke 6 til 7) å idag er kvalmen nesten borte her også :( Igår hang jeg over do å bøtta å spydde, idag kjennes det så vidt... Blir bekymret, for i de to andre sv.skapene var jeg konstant kvalm i 6 og 10 uker.

Det virker som det er flere som opplever at kvalmen kan forsvinne tidlig, legen min sa også at det slett ikke er uvanlig. Så det trenger nok ikke være noe galt med noen av oss :p Her er kvalmen tilbake men den kommer og går i fra dag til dag og i løpet av dagen. Hver gang jeg har en god dag som i dag vet jeg ikke om jeg skal være bekymret eller glad - men sannsynligvis er det som legen min sa ingenting galt eller uvanlig med det :p

Varte bare en dag uten kvalme hos meg. Vokna kjempe kvalm inatt å da jeg skulle se om jeg fant noe mat i kjøleskapet imorges måtte jeg løpe på do å kaste opp pga lokta :p
Selv om det var veldig godt med en dag uten kvalme, føles det mye "tryggere" å være kvalm igjen.

Hvordan går det med deg vesla1989, er kvalmen borte enda?

Varte bare en dag uten kvalme hos meg. Vokna kjempe kvalm inatt å da jeg skulle se om jeg fant noe mat i kjøleskapet imorges måtte jeg løpe på do å kaste opp pga lokta :p
Selv om det var veldig godt med en dag uten kvalme, føles det mye "tryggere" å være kvalm igjen.

Hvordan går det med deg vesla1989, er kvalmen borte enda?
Kvalmen har kommet tilbake, men er litt annerledes. Tidligere var kvalmen der konstant, nå kan jeg føle meg ganske bra men plutselig kommer kvalmen brått og da er den som regel så intens at jeg må kaste opp. Selv om det er fryktelig slitsomt er jeg glad for at symptomene er der :)

Kvalmen har kommet tilbake, men er litt annerledes. Tidligere var kvalmen der konstant, nå kan jeg føle meg ganske bra men plutselig kommer kvalmen brått og da er den som regel så intens at jeg må kaste opp. Selv om det er fryktelig slitsomt er jeg glad for at symptomene er der :)
Bra at den ikke er like intens som før da, at du får noen pusterom :) Håper tiden går fort fram til uke 12 når det er mer "normalt" at kvalmen forsvinner :)

Bra at den ikke er like intens som før da, at du får noen pusterom :) Håper tiden går fort fram til uke 12 når det er mer "normalt" at kvalmen forsvinner :)
Forrige gang var jeg kvalm hele tiden, så får håpe jeg slipper unna litt mer denne gangen :)

Back
Topp