Plutselig ikke ømme pupper mer...Bare 5 uker på vei.

Casio

Andre møte med forumet
De var ømme seinest i natt, men utover dagen da jeg har kjent på de er de ikke ømme mer... De har vært det siden en uke før ikm.

Jeg har høy feber og skikkelig omgangssyke, kan det være en grunn til at jeg ikke kjenner det...?

Eller har jeg mistet?

Jeg hadde ømme pupper og "normale" pupper om hverandre.. Ta det helt med ro, alt er nok i orden!! Er det samme med kvalme eller andre svangerskapsplager - de kommer og går.. Trenger ikke bekymre deg! Gratulerer forresten[:)]

Mine er ikke så ømme nå som de var for 3 uker siden, da kunne ikke sambo ta på de en gang [:D] Gratulerer så mye [:)]

Jeg hadde ømme pupper de to første svangerskapene og da var det mer noen dager enn andre. Siste svangerskap ikke ømme pupper i det hele tatt...

Tusen takk for btrggende svar alle sammen. :-)

Jeg bekymrer meg mest fordi de har vært ømme hver dag fra 4 dager etter el, og i dag er de de for første dag ikke. Men håper veldig at alt er bra og at det kommer igjen i morgen. :-)

æsj, jeg hadde ømme pupper fra ca uke 4 til 12.. det var ganse nasty.. også vokste de fra d til f. det var rett og slett ubehagelig - og ble innmari tungt.

ORIGINAL: Casio

Tusen takk for btrggende svar alle sammen. :-)

Jeg bekymrer meg mest fordi de har vært ømme hver dag fra 4 dager etter el, og i dag er de de for første dag ikke. Men håper veldig at alt er bra og at det kommer igjen i morgen. :-)

Skjønner du håper å få det igjen, men nyt det du.. Er forferdelig irriterende når de er ømme, og selv om du sikkert helst vil ha mest mulig tegn er det bedre å slippe.. Men de skal jo vokse litt (det skjer vel med alle), så da får du nok merke det igjen...

ORIGINAL: rutla

symptomene kom og ggikk her også.. hadde heller ikke noen symptomer før uke 6 eller 7. masse lykke til:)

fint å høre for meg også, dette... Jeg hadde litt ømme pupper i uke 5, men har ikke hatt noen symptomer hverken før eller siden. Er riktignok litt trøtt, men det kan jo sels skyldes helt andre ting også... Man blir jo gående å lure litt, når man ikke merker noe, men fint å høre at det har vært sånn for andre også[:D]

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Mine er ikke alltid like ømme. Tror det er normalt [;)]

Bare til  å ta det med ro, jeg har ikke hatt noe særlig ømme pupper i noen av mine graviditeter, bare litt på brystvortene

Back
Topp