Plutselig hadde jeg shoppa

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jah, med fare for at mannen tar kortet mitt og svigermor tror jeg er gal :P så har jeg kjøpt enda en vognpose.

Men måtte jo ha rosa til jenta :D storebror sin er knall blå! Det kan vi jo ikke ha. Å den andre vi har må jo storebror bruke i vinter også.

ImageUploadedByBV Forum1468086972.260672.jpg

Tinkafu sin ullpose :) var på tilbud på babybanden.no

Hehe, har også kjøpt ny vognpose, men til gutten jeg har fra før fordi han må jo få ny pose han å :D posen han har brukt til nå skal jo i bhg! Sikler også på tinkafu, men må finne ut hvilken farge på bagen jeg skal ha først og kjønn :)

Hehe, har også kjøpt ny vognpose, men til gutten jeg har fra før fordi han må jo få ny pose han å :D posen han har brukt til nå skal jo i bhg! Sikler også på tinkafu, men må finne ut hvilken farge på bagen jeg skal ha først og kjønn :)

Ja er viktig å vite farge å sånn :) jeg har ei retro bagvogn som er lyseblå. Å tror posen vil passe utmerket i den :D å har en sort simo kombi som den også vil se fin ut oppi ;)

Jah, med fare for at mannen tar kortet mitt og svigermor tror jeg er gal :P så har jeg kjøpt enda en vognpose.

Men måtte jo ha rosa til jenta :D storebror sin er knall blå! Det kan vi jo ikke ha. Å den andre vi har må jo storebror bruke i vinter også.

Vis vedlegget 186499

Tinkafu sin ullpose :) var på tilbud på babybanden.no
Den er så fin <3 Svigermor strikka vognpose ala risa rosa til oss sist, mørk grå med marine blå inni, blir å bruke denne uansett kjønn <3

Så fin :)

Back
Topp