Plutselig høst

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Jøss... Er bare 4 grader ute altså... Brrr...

Men altså.. Det er 1.september. Om litt over en mnd fyller Herman hele 2 år, rundt samme tid skal jeg på oul har bare ikke fått dato enda. Så er man nesten halvveis i svangerskapet. Så har sambo bursdag i midten av november, og vips er det snart jul... Og så er det 2014 og man kommer fort til mars da ;-)

Forrige gang tenkte jeg at etter sommeren går det fort, og det gjorde det. Plutselig var jeg mamma liksom :-)

Mamma til Herman venter lillebrøster 10.mars 2014
Taster på appen :-)

Ja, nå går det fort framover :) men syns det kunne vært litt varmere selv om vi er i september da!

Ja, huff.. Sitter under pledd i sofaen og fryser. Ikke vett i skallen til å sette på varme.. Brrr

Her jeg bor i nord har vi 16 grader i dag. Kjempe deilig, men frøkna er hos bestemor så jeg gjør andre huslige ting innendørs, uthvilt etter ei god natts søvn :) så får fin vær være fin vær ;)

her er det hømmer høst/sommer frister og fyre i ovn:)

jeg blir 20 , 19oktober så jeg føler tia går sakte, føler gravideten går fort men at tia står stille:P

Jeg elsker høst!! Har ventet på denne datoen leeeenge.. Har hatt det veeeeldig varmt i sør i år :-) Fint det, men nå ønsker jeg enhver høststorm velkommen!
Mye som skjer her også, bestevennina mi har termin på tirsdag, har fulgt den graviditeten som om det var min egen, og gleder meg SÅ til å bli tante! Blir en skikkelig kose-høst :-) Snart har meg og gubben bursdag, og dagen etter mi bursdag reiser vi ei uke til Karibien og skal ha ei uke i Miami <3 Har hele 2 UL timer før vi reiser også, og forhåpentligvis får vi vite kjønn før vi reiser så jeg kan shoppe. Etter vi kommer hjem skal vi i bryllup, da har nok magen begynt å komme på ordentlig :-) Vi overtar nytt hus i løpet av høsten også, Og SÅ nærmer det seg JUL! Beste tiden i året <3 Så er det plutselig permisjon og babytid! Gleder meg SÅ!

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg også er veldig glad i høsten! Sofa, pledd, ruskevær, en god bok, en stor kopp kakao. En god grunn til å holde seg inne og holde på med inneaktiviteter :) Baking, tegning, maling! Dasse rundt i store varme gensere! Gå en tur i regnet, for så å ta en lang varm dusj. Og nå kjenner jeg energien min er på vei tilbake, og kvalmen i ferd med å gi seg; så da satser vi på at det blir en del trening også ;)

Jeg gleder meg også skikkelig til høsten. Liker mørke kvelder med masse tente stearinlys og fyr i peisen ;) gå me tykke ullsokker å pakke meg i tepper å krølle meg inn i samboerens arm :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Høsten er en herlig tid. Frisk skarp luft, flotte farger. Så deilig å være ute å gå tur i ruskevær for så å krype under ett teppe m no varm drikke etterpå. Mørket om kveldene, koselig å tenne lys:)

Det koselige med høst er å kose seg inne med levende lys, pledd og god mat:) gleeder meg så til adventstiden og jul!:)

Liker også høsten. Mange bursdager å se fram til, turer i skogen, tenne lys, pusse opp soverommet ( så det blir plass til marsboeren der inne) og så jul. Har alt søkt fri fra jobben på julaften.

Er det nå jeg skal fortelle at jeg sitter i 28 grader og steiksol....?;) litt juks siden vi er i syden da ;p

Høsten er ei fin tid, hører rykter om at det er varmt og godt i nord-norge også. Men du verden jeg er glad jeg har 1,5 uke til her :)

Back
Topp