Plutselig håravfall og streptokokker

FRK John Deere

Forumet er livet
En i bhg til lillemann har plutselig mista håret og fått påvist streptokokker.. Mora vet ikke hva det er, hun husker ikke hva legen sa?!?! Barnet går på antibiotika, det visste moren.

De hadde fått besjed om at hele familien måtte testes, men at broren kunne fortsette å gå i bhg.

Noen som kan forstå hva dettte kan være??
Prøver å lese litt, men klarer ikke forstå eller finne noe ut..

Helt merkelig ja!
At ikke en mor husker hva som feiler sitt barn når det er under 1 døgn siden legebesøket er underlig..

Barnet som er syk begynte å miste hår for 3 uker siden. Moren kommenterte det i bhg og sa hun skulle tillegen med barnet, men etter 3 uker og bestyrer i bhg ikke hadde hørt noe mer om det spurte hun igjen onsdag, da førsta fikk hun time til barnet i går..

er veldig skeptisk da moren sa at det smitter via å dele et glass vann, tenker at det da smitter veldig lett. Og når barnet har vært i bhg i 3 uker med dette og de er små barn som suger å sleiker på samme leker vil det være like naturlig å teste alle bhg barna som det å teste resten av familien..

Hmm.. Mister de håret av streptokokker?

Min sønn begynte plustelig å miste håret når han var 10 mnd, men han har en hårsykdom som heter alopica, kankje det er det denne ungen har også[8|]

Har vurdert den diagnosen, men det er sammenhengen mellom håravfall og streptokokker jeg ikke skjønner...

En måte kan jo være at barnet har fått Alopica og at det begynte å klø i hode og barnet har klødd og fått sår. Og at sårene ikke har grodd å det har kommet til streptokokker i sårene, det er jo vanlig... men så kommer det merkelige... Hvorforo skal hele familien testes for streptokokker?????

Skjønner ingenting!
Og det begynner å irritere meg.
er jo redd for at det er noe mer alvorlig, gudene vet hva det egentlig er.. Og her sitter jeg gravid og kan ha fått samme smitten som familien.. [&:][&:]

Back
Topp