Plutselig gulping

Mailykke2

Forelsket i forumet
Vår lille Nora på 4 uker har plutselig begynt å gulpe noe veldig :/ hun har hele tiden hjulpet litt, men nå må jeg tørke gulp hele tiden:/ trykket hun litt kommet det opp, ligger hun rolig kommer det opp:/ gulper med sutten i munnen og uten:/ har gitt samme mengde mat i over en uke, så kan jo ikke være mengden heller:/ Har dere noe tips til hva grunnen kan være eller hva jeg kan gjøre for å få henne til å holde på maten? Et jo ikke behagelig for henne og jeg kjenner jeg blir litt lei på hennes vegne:/

sliter med samme greien her :( så jeg har kuttet ut melkeprodukter for å se om hun blir bedre av det (hun skriker en del på kveldstid også) ellers så vil jeg anbefale å ikke legge hun ned med en gang etter hun har spist og rape hunså hun få et. luft ut..

håper det bedrer seg for oss  begge for det er utrolig slitsomt med all den gulpingen :(

om det ikke bedrer seg ville jeg hørt mes hs.

Jeg gir mme, så er ikke så mye eg kan gjøre med å kutte ut ting. Vi taper henne iallfall 2 ganger per flaske, og det har holdt mer enn nok tidligere. Hun blir illsint hver gang vi fjerner flasken, så er ikke lett det der:/ Tenkte jeg skulle ringe ha i morgen å høre om je iallfall kan komme å veie henne og om de har noen tips:)

Heleneholt skrev:
Jeg gir mme, så er ikke så mye eg kan gjøre med å kutte ut ting. Vi taper henne iallfall 2 ganger per flaske, og det har holdt mer enn nok tidligere. Hun blir illsint hver gang vi fjerner flasken, så er ikke lett det der:/ Tenkte jeg skulle ringe ha i morgen å høre om je iallfall kan komme å veie henne og om de har noen tips:)

jeg kommer å til å høre med hs i morgen om den gulpingen, men også pga at hun er så urolig på kvelden at jeg kan bli sprø av mindre til tider : /

LadyOnHeels skrev:

Heleneholt skrev:

jeg kommer å til å høre med hs i morgen om den gulpingen, men også pga at hun er så urolig på kvelden at jeg kan bli sprø av mindre til tider : /

Det er min også, hun kjemper mot søvnen hele døgnet og er konstant overtrøtt:/ håper de kan se på ho eller har noen tips, får vondt av lille prinsessa mi:/

Gulping her også, typisk i forbindelse med raping etter mat. Vil gjerne høre hva dere får av tips på hs, om det er noe spesielt man kan gjøre eller om noen faktisk bare gulper mer enn andre. Jeg lurer litt på om det kan være fordi hun spiser fort, men vet ikke egentlig. Skal på seksukerskontroll med henne på mandag, skal høre jeg også da.

det de gulper er jo ofte bare overksudd av melk...enten om de er mette...eller melk de bare ikke får ned.

Min begynte også med dette i uke 3....jeg merker at han gulper minder hvis jeg holder han mer "oppe" at han ligger  med hode på puppen eller nakken, mens jeg sitter...dermed får melken "rent " ned igjen hehe...

Men merker at gulping kan komme 1 time etterpå også...det er iallefall viktig og ikke bære eller gjøre for mye med barnet etter den har drikket melk.

Kan også prøve å ta fler pauser i puppingen...og prøve å rape litt mer...

Bare å ha en klut over skuldra når du raper ;)

Back
Topp