Plutselig gruer jeg meg til i morgen!!

HeltPåTur

Elsker forumet
Aprilspirene 2025
Har liksom hele tiden tenkt at «det er leenge til tidlig ul», og bare skjøvet det foran meg hele tiden. Men i bilen på vei hjem idag sa jeg til sambo: hvilken dag er det idag? Han sier: onsdag... Og jeg: SHIT, da er det imorgen vi skal på ultralyd..! og med et smell satte nervene inn...

-------------------

oppdatert med bilder lenger ned :)

Sånn hadde jeg det også. Jeg var glad, Gruet meg og en liten stund ville jeg plutselig ikke. Men så banket hjertet og jeg ble så glad. Men skjønner du gruer deg.

phu, ja kjenner jeg har en del sommerfugler i magen nå... har liksom prøvd å ikke tenke fremover, og bare leve her og na, dag for dag. Men i morgen er det tidlig UL, og jeg er 10(!!) uker.. det går litt for kjapt for meg kjenner jeg. Jeg er IKKE klar for å dele nyheten på lenge enda heller.. Har jo hørt hjertet, bare for noen dager siden.. Så om det ikke har stoppet opp i løpet av dagen i dag eller gårsdagen, vet jeg i alle fall at det er liv. Men tankene surrer litt nå... Tenk om babyen er syk? TENK om det er flere enn en der inne? Hva om jeg må ta valget mellom liv og død? Kommer jeg til bli glad, eller vil jeg fortsatt ikke klare å glede meg noe serlig?..

Skjønner hvordan du har det. Som oftest går ting veldig bra, og godt du har hørt hjertelyden for veldig kort tid siden :) det går sikkert veldig bra skal du se! Ønsker deg masse lykke til :)

Huh, skjønner kosn du har det.. Skal også til ul om to uker og tenker ofte om det! :p Både gruer og gleder meg!
Ønsker deg masse lykke til i morgen! :D

Hvis du nettopp har hørt hjertet er nok alt fint :)
Masse lykke til i morgen :)

Så spennende:D masse Lykketil !!:D

så søte dere er da! :) nå var vi hjemme igjen, og da jm førte UL«hodet» over magen og vi så babyen sa hun: «der var det eeen baby..» hehe, trodde hjertet hadde stoppet opp et lite sekund..:p men det var med den ene :)
alt var heldigvis veldig fint med den lille, fin nakke, ryggrad, hjerne, hjerte, hender og føtter som sprellet. En livlig liten krabat der inne! :) Godt med fostervann var det også :) og termin stemte nøyaktig med min! :) akkurat 10 uker i dag :) så rart å se hvor mye man kan se allerede så tidlig :)

Back
Topp