Plutselig gråt under amming??

Sulsan

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Noen andre som har denne utfordringen??
Syns det er så vanskelig å fonne årsaken..
Føler ikke det er konsekvent med noen ting.. (Rap/avføring/luft/liggestilling etc..) Føler det er nok melk, da jeg ofte har "melkespreng"...
 
Begynner noen ganger å kave og sutre når hun spiser, da er det som regel luft, men ikke alltid like lett å få ut da :s
 
Når melka kommer for fort, så ikke hun klarer å svelge ordentlig unna får hun samme reaksjon. Pleier da å ha en gulpeklut i nærheten som jeg presser på brystvorten i noen sekunder for å avta verste spruten. Noen er smarte å melker ut i en oppsamler ;)
 
Jeg har hørt at det kan være pga tannfremtrang. Fordi blodtillførselen i gommene øker da de ammes, at det da kan gjøre litt vondt for dem. Her har det ikke dukket opp noe som helst enda men er godt i gang!
 
Jeg har hørt at det kan være pga tannfremtrang. Fordi blodtillførselen i gommene øker da de ammes, at det da kan gjøre litt vondt for dem. Her har det ikke dukket opp noe som helst enda men er godt i gang!

Takk for tilbakemelding..
Hun har siklet en del mer og småbiter litt når hun ammes, men ser ingen antydning til tenner...
Spennende..
Det er så leit når hu. kaver slik.. Blir litt kav det hele..
 
Back
Topp