Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spis fiber mat, drikke masse vann og bevegelse. . Kan smøre deg nedentil med olje.
Jeg veksler veldig med å føle meg forstoppet og på å ha løs mage. Av og til lurer jeg på om jeg egentlig må særlig på do i det hele tatt, om det bare er hodet til babyen som presser på endetarmen.
Samme her! Og noen ganger tror jeg at jeg må veldig, men det ender opp med å bare være litt luft![]()
Den siste uka har jeg egentlig konstant følelse av at jeg må på do, veldig ekkelt. Skaper liksom en sånn uro i kroppen, kribler i beina og klarer ikke slappe av, så må jo prøve, men gjerne uten å få til noe. Såå klar for å føde nå, kjenner jeg!
Ja, er veldig urolig selv, og har fryktelig fødelysten jeg og! Når har du termin?![]()
Du kan godt bruke vanlig mat olje sa de til meg på legevaktHvilken type olje? Takk for svar!![]()
Tirsdag, den tiende.føler meg nesten overtidig selv, for storesøster kom 39+5, og da var hun 4,5 kg. Denne er nok mindre da, men likeveeel... hadde ikke trodd jeg skulle gå lengre denne gangen
Enn du?
Du kan godt bruke vanlig mat olje sa de til meg på legevakt.
Og har du kokos olje kan du spise men en del vann etterpå hørte setter i gang rensing og.
Har ikke prøvd da mye kvalm og kan ikke spise / drikke alt.
Men svisker, dadler kan hjelpe og![]()
De sa til meg smør bak og prøve trykke litt inne og for å få smørt innvendig heheDa må jeg sjekke ut dette! Men skal oljen smøres nedentil bak da? :O høres så klissete ut![]()