Plutselig forferdelige form igjen

JuniSpire

Glad i forumet
Jeg følte at det aller verste av kvalme og uggenhet ga seg for en stund tilbake.. men jeg kjenner at formen er så som så og varierer litt fra dag til dag... I helgen, samt mandag og tirsdag har jeg fungert veldig bra.. men i går og i dag er det helt j.....

Jeg er så svimmel og småkvalm og trøtt og sliten...

Flere som opplever at det svinger sånn ? Formen er nesten værrre i dag enn i går..føler meg helt ør og rar..

Kjenner meg veldig igjen..ble skikkelig dårlig på jobb i dag, hadde mest lyst å ringe sjefen å si opp jobben der og da! Hadde en elev spm kjørte heilt for jævlig når jeg hadd begynt å bli dårlig..mye brems, rykk og at jeg måtte gripe inn på bilen. Måtte bite neg i leppa for å ikke klikke på eleven :shifty:
Huff...skal ikke være enkelt. Har rømt jobb og ligger nå å føler meg skikkelig uggen i senga...

I helgen hadde jeg en dag da jeg var kvalm fra morgen til kveld. Håper det gir seg!

Svinger her og! Med mindre jeg begynner å bli bedre. Litt for tidlig å si enda kanskje...
Merker du noe på formen i forhold til mengde søvn og mat du får kanskje?

Har dager som idag jeg har det forferdelig. Midt oppi det hele ei lita frøken med omgangsyke og kjempe klengete og alt er feil. Ja oppi dette storesøster måtte hjem fra skolen siden hun er syk. Keg ligger på sofaen og prøver å ikke å svime av eller kaste opp mellom slagene til barna. Hard dag! Skulle egentlig jobbe kveld, men la fra meg tanken fort..,

Back
Topp