Hemmeligmamma
Glad i forumet
Håper vi blir bedre form så kan nyte tiden og![]()
Samme her. Ferie nå, og det er stusselige greier når mor trenger hvile mer enn noe annet! Blir lest mange bøker da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper vi blir bedre form så kan nyte tiden og![]()
Har hatt sommerferie siden 1juni (student) og bare ligget rett ut frem til i dag. Slita med å se på tv, lese, eller noe ting pga blodtrykksfall, trøtthet og hodepine. Begynte å føle synd på meg selv. Men i dag kunne gjøre alt som ikke gjorde da heheh. Håper formen holder seg så kan nyte litt av sommer og.Samme her. Ferie nå, og det er stusselige greier når mor trenger hvile mer enn noe annet! Blir lest mange bøker da![]()
Har hatt sommerferie siden 1juni (student) og bare ligget rett ut frem til i dag. Slita med å se på tv, lese, eller noe ting pga blodtrykksfall, trøtthet og hodepine. Begynte å føle synd på meg selv. Men i dag kunne gjøre alt som ikke gjorde da heheh. Håper formen holder seg så kan nyte litt av sommer og.
Samme her, tenker det verste med en gang og så lenge ingen andre symptomer heller så blir urolig. Tror vi bekymrer oss mer enn burde. Har fått uvi i tillegg til alt og tåler ikke penicillin så i dag er oppkast tilbake pga penicillin og er helt redusert. Må si savna den ikke heheheheHar ikke kastet opp på to dager! Det e utrolig rart å slippe å løpe på do om morgenen når man våkner! Som en helt ny verdenMen! Så kommer jo selvfølgelig disse bekymringene med en gang formen blir bedre. Kvalmen har liksom gitt meg den tryggheten på at det er et godt tegn hvertfall men nå når kvalmen så og si er borte i to dager så begynner tankene å svirre og jeg klarer ikke unngå å tenke det værste. Ingen tegn på abort ellers så er nok bare hodet som bekymrer seg mer enn nødvendig
Men sånn går det vel når man er vant med å spy hver dag i to måneder
![]()