Plutselig fett hår

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Håret mitt er plutselig blitt så enormt fett. Hjelper ikke å vaske det for i løpet av dagen er det like fett igjen :(

Noen tips??
 
eneste som kan "maskere" problemet er jo tørrshampoo da :) genialt å ha om du ikke ønsker å vaske håret så ofte eller plutselig trenger en oppfriskning..
 
Tørrshampoo funker ikke særlig på mitt hår. Prøvd det og det så like jævlig ut ettee kort tid.
Vasker ikke håret i grønnsåpe


Har aldri hatt fett hår før, det begynte for ca 1 ukes tid siden
 
Prøv shampoo uten silikon! Skal visst hjelpe. Bruker å anbefale det til kundene på jobb. Bjorn Axen Volum shapoo & balsam har f.eks ikke silikon i seg :) Vet ikke om du vil merke stor forskjell, da det er individuelt, men verdt å prøve :)

har samme problemet selv, så skal kjøpe nytt jeg og ;)
 
Tørrshampoo funker ikke særlig på mitt hår. Prøvd det og det så like jævlig ut ettee kort tid.
Vasker ikke håret i grønnsåpe


Har aldri hatt fett hår før, det begynte for ca 1 ukes tid siden
Fikk tipset selv, hadde fett hår som ikke ble rent av å vaskes. Grønnsåpe-vasken skulle hjelpe å bli kvitt fettet... men godt mulig det bare fører til mer høyere talg-produksjon.. Uansett, det var bare et tips!;-)
 
Fikk tipset selv, hadde fett hår som ikke ble rent av å vaskes. Grønnsåpe-vasken skulle hjelpe å bli kvitt fettet... men godt mulig det bare fører til mer høyere talg-produksjon.. Uansett, det var bare et tips!;-)
Joda, men jeg forbinner grønnsåpelukt med mugglukt. Ei leilighet vi leide for endel år siden oppdaga vi mugg på soverommet når vi flytta. Og vi vaska ser med grønnsåpe. Så etter det (9 år siden nå) så har grønnsåpe vært "bannlyst" i heimen. ;) men fullt mulig det funker altså.
 
Ok, prøv epleeddik ca 2 dl og rasp opp skallet fra en sitron. Ha mix i håret i ca 15 min.
Dette dreper bakterier, motvirker flass, og fjerner alt av rester fra produkter i håret.
 
Back
Topp