Plutselig føler jeg meg ikke gravid..

Annee90

Blir kjent med forumet
Ble akutt ekstremt kvalm 6+0. Gått på kvalmestillende ,Afipran og kastet opp mellom 14-16 ganger daglig.. Ganger hvor jeg har vurdert om det er verdt det.. Har i tillegg to små hjemme.

MEN nå er jeg på dag 3 uten symptomer. Er i dag 9+5.. Skjønner ingenting.. Føler meg helt fin bortsett fra trøtthet og ømme pupper. Noen andre som har opplevd dette? Håper virkelig det har gitt seg og at kvalmen ikke kommer tilbake.. Alle sier jeg bare må nyte de gode dagene.. Men syns det var så rart jeg våknet en morgen og var helt normal :)
 
Ble akutt ekstremt kvalm 6+0. Gått på kvalmestillende ,Afipran og kastet opp mellom 14-16 ganger daglig.. Ganger hvor jeg har vurdert om det er verdt det.. Har i tillegg to små hjemme.

MEN nå er jeg på dag 3 uten symptomer. Er i dag 9+5.. Skjønner ingenting.. Føler meg helt fin bortsett fra trøtthet og ømme pupper. Noen andre som har opplevd dette? Håper virkelig det har gitt seg og at kvalmen ikke kommer tilbake.. Alle sier jeg bare må nyte de gode dagene.. Men syns det var så rart jeg våknet en morgen og var helt normal :)

Jeg har ikke fått kvalmestillende dog, men full sykemelding fra 7ish til nå 11+1 pga kvalme og hyperstimulering etter IVF. Har klart meg uten med medicin, men kun fordi det ikke er andre små å ta vare på ;) Våknet 9+6 og hadde det mye bedre kvalmemessig, var også overrasket, men det har holdt, så begynner på jobb i morgen :D
 
Jeg føler meg heller ikke spesielt gravid, men så en sprell levende liten sak på ul på fredag. :) Da var jeg 8+1.
 
Jeg er 9+2 idag og i de siste dagene har jeg ikke kjent på så mange symptomer.
De symptomene som jeg har kjent mest på er ømme bryster og at jeg har vært veldig trøtt. Men de er overhode ikke like vonde som de var :nailbiting: blir litt engstelig egentlig
 
Det er helt normalt. I uke 9 overtar morkaken for det gule legeme. Det betyr i praksis at morkaken tar over hormon prodduksjonen og man vil ofte begynne å føle seg bedre. Til og med ikke gravid i det hele.

Jeg har 5 barn fra før der jeg har vært på ul rundt uke 9 med mine 3 siste. Grunnen til ul da har vært bekymringer. Symptomer er elsket og hatet;)

Nå går jeg selv inn i en fin tid. Er 9+2 og har min første dag på 3 uker der jeg ikke er tappet for energi. Men nå har jeg lært og skal nyte dette. Jeg at fra uke 27-28 blir det hardt igjen:wtf::p
 
Ble akutt ekstremt kvalm 6+0. Gått på kvalmestillende ,Afipran og kastet opp mellom 14-16 ganger daglig.. Ganger hvor jeg har vurdert om det er verdt det.. Har i tillegg to små hjemme.

MEN nå er jeg på dag 3 uten symptomer. Er i dag 9+5.. Skjønner ingenting.. Føler meg helt fin bortsett fra trøtthet og ømme pupper. Noen andre som har opplevd dette? Håper virkelig det har gitt seg og at kvalmen ikke kommer tilbake.. Alle sier jeg bare må nyte de gode dagene.. Men syns det var så rart jeg våknet en morgen og var helt normal :)
Trøtthet og ømme pupper er jo symptomer?
 
Når eg hadde MA så mista eg alle symptomene. Va livredd for at det sko ver ma igjen denne gang når alle symptomene forsvant. Så spurte jordmor meg igår, har du ømme bryster? Ja seie eg. Ja e du trøtt? Ja. Ja då har du symptomer :D alt va fint på ultralyd, ei jenta så låg å sparka fint inni magen
 
Back
Topp