Plutselig fødsel...uten noen tegn?

Idamor87

Betatt av forumet
Noen som "plutselig" har gått i fødsel uten noen tegn i forveien?
Altså, ikke noe slim, ikke noe blod, maserier osv?

Forrige svangerskapet mitt hadde jeg ingen tegn på nær fødsel før riene starta rundt 05 om mårran :) Spent på hvordan det blir nå!

Jeg hadde ingen tegn med jentene mine, våknet tidlig morgen med rier begge gangene og fødte rundt midnatt. Ingen kynnere eller slimpropp i forkant. Nå har jeg masse kynnere som ikke fører til noen ting (38+3).. ;)

Forrige gang hadde jeg ingen tegn i det hele tatt. Vannet gikk 39+1.

Da er det kanskje håp da ;)
Første mann var ks, andre hadde jeg en del blod og slim fra uke 39, men ble satt i gang. Nå er det ingen tegn i det hele tatt, og blir satt i gang om 3 dager hvis ingenting har skjedd før.
Kunne tenkt meg å oppleve en fødsel som starter av seg selv.. :p

Jeg fikk ikke tegn før dagen før med første:-) slimproppen gikk på kvelden og samme natt begynte riene, akkurat 24 timer etter var hun født ti dager før termin:-) håper på det samme nå, ellers blir det vel igangsetting denne gangen, termin idag!

Sniker fra april.
Når jeg gikk med storebror starta fødselen ut av det blå for min del ;p ingen tegn før riene starta 11 timer før han var ute :)

Noen som "plutselig" har gått i fødsel uten noen tegn i forveien?
Altså, ikke noe slim, ikke noe blod, maserier osv?

Sniker fra juni.
Før forrige fødsel var jeg hos jm to dager i forveien og hadde da ingen tegn til modning. Ungen lå med hodet ned, men var ikke festet, og livmorhalsen viste ingen tegn til modning, men hadde litt kynnere i slutten. Jm var sikker på jeg kom til å gå godt over tiden og satte meg opp på overtidskontroll, men plutselig startet riene 6 dager før termin.
Ingen forvarsel eller noen ting. Slimpropp og vannet gikk etterhvert, men det hele startet med rier kl 22 på kvelden.

Svigerinna mi fødte for et år siden, hun hadde vært til jordmor en eller to dager før ting startet og jordmor hadde ikke sett tegn til at nooooe var i emning, og svigerinna mi kjente heller ingen tegn. Så de avtalte sjekk på termindato, men vips kom niesa mi 10 dager før termin :)

Tror begge deler er like vanlig, vi er jo forskjellige :)

Jeg hadde ingen forvarsel. Våknet 10. mai med rier som varte 1 min med 5 min mellom klokka 03.30, klokka 14.15 samme dag var han ute. :)

Back
Topp