Plutselig er magen vekk!

*Mærra*

Forumet er livet
Tror mini har snudd seg eller noe sånt for nå er plutselig hele magen min vekk når jeg ligger på ryggen. Bare et lite "gele" lag der når jeg ligger. Når jeg reiser meg opp så velter magen ut igjen, og er kjempe spent! Lurer veldig på åssen mini har lagt seg etter å ha ligget på tvers i noen uker??![8|] Godt med bevegelser og karate spark, så mini er jo der.... Kanskje det har noe med at morkaka ligger i front denne gangen??

Noen flere som har opplevd dette før?

opplevde det et par ganger for noen uker siden, men så snudde han seg, og da ble magen stor igjen [:D]

Men jeg er ikke så stor selv da, 155cm, 58 kg foreløpig, og 30 uker på vei. Men nå ser det ut til at han rett og slett har stoppa å vokse! Er vel ikke så unormalt, men folk synes jo det ser litt rart ut at jeg har så liten mage når jeg er så langt på vei!
Men er jo fortsatt 10 uker igjen eller noe, så det er vel kanskje nå han begynner å vokse for fullt!! [:)]

Har det på samme viset selv[:)] Magen har flatet ut/synket kraftig, men livmora vokser fremdeles. Så ingen fare!
Men babyen har snudd seg å lagt seg med hodet godt ned i bekkenet så alt var normalt sa jm. Det samme gjorde storebror også[:)]

Back
Topp