Plutselig er magen mindre

Solbæra

Forelsket i forumet
De siste dagene føler jeg magen har blitt mye mindre. Tidligere følte jeg meg nesten høygravid. Nå føler jeg nesten jeg må pushe ut magen litt for at det skal sees at jeg er gravid.

Kan sikkert være for at jeg ikke er så opplåst lengre som jeg var i første trimester.

Flere som kjenner på lignende?

Jeg tenkte faktisk på det samme i dag Tror som deg at jeg er litt mindre oppblåst nå enn tidligere. Er 13+4 i dag og fikk tidligere mage denne gangen enn forrige, da magen begynte å merkes i uke 15/16.

For ei uke siden følte jeg at jeg kom aldri til å klare å skjule det så stor mage jeg hadde fått. Men, nå er den liksom roet seg igjen og kan fortsatt skjule det. :cool::p Tenker man bare har vært veldig oppblåst. :oops::rolleyes: Merker jeg har mindre luft i magen også :rolleyes::oops::hilarious:

Godt å høre vi er flere
Må innrømme at denne tiden før OUL er veldig nervepirrende, spesielt når man ikke har begynt å kjenne tegn til bevegelser.

Godt å høre vi er flere
Må innrømme at denne tiden før OUL er veldig nervepirrende, spesielt når man ikke har begynt å kjenne tegn til bevegelser.
Jeg har ikke kjent antydning til liv før etter oul med noen av mine. Kanskje jeg kjente han sparke litt før oul sistgang, men da hadde jeg jo to i magen. :cool: Men skjønner du går å venter på det. :Heartred Ville bare berolige deg om du var bekymret, så er det iallfall ikke unormalt. :Heartpink

Godt å høre vi er flere
Det skjønner jeg godt. Det er nok veldig vanlig. Sist var jeg også oppblåst husker jeg nå, men det var mest på kveldene i motsetning til nå hvor det her vart gjennom dagen. Håper tiden frem til OUL går raskt for deg!

Ja, min varierer litt. Oppblåst den ene dagen og ikke den neste. Men er vel ikke lenge til den popper ut ordentlig :p

Samme her også: veldig forskjell på magen fra morgen i forhold til kvelden også. Føler meg som en ballong på kvelden. Men har mye "vondt" i magen på kvelden også. Føler meg stappa.

Back
Topp