Plutselig er jeg veldig redusert. Uke 30

M-40327541

Flørter med forumet
Dette kom brått! Magen har vokst mye på kort tid og krabaten er veldig aktiv☺️ De tre siste dagene har vært ganske tunge! Skoene er vanskelige å få på, jeg er stiv i bekkenet, blir kokvarm av å sitte på kontoret og hadde mensaktige smerter i går. Dagen før stabbet jeg avgårde for å gå tur. Jeg hadde mageknip og forstrekt lysk. Har pakket inn 3 gaver i dag og føler meg ferdig, trøtt, og det å sitte på gulvet var ganske håpløst.

Har ingen direkte smerter, og fungerer på sombi-nivå. For en uke siden var jeg full av energi.

Når merket du at formen ble redusert?
 
Jeg har vært redusert veldig tidlig, men det har vært mye pga svimmelhet fra ca uke10 og ut svangerskapet.

Men slutten er tung! Man er fysisk tung, lite lungekapasitet osv...
 
Jeg har vært redusert veldig tidlig, men det har vært mye pga svimmelhet fra ca uke10 og ut svangerskapet.

Men slutten er tung! Man er fysisk tung, lite lungekapasitet osv...
Takk for at du deler. Det viste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon, så magevondten fikk jeg nå forklaring på. Den tungpustetheten er nok ikke stort å gå gjort noe medGodt å vite jeg ikke er alene
 
Takk for at du deler. Det viste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon, så magevondten fikk jeg nå forklaring på. Den tungpustetheten er nok ikke stort å gå gjort noe medGodt å vite jeg ikke er alene

Så bra at du får litt orden på det før jul ❤️
 
Back
Topp