Plutselig energi

Lollipop95

Betatt av forumet
Har vært utrolig trøtt og sliten i det siste. Men elsker at det skjer sånn som no at plutselig kommer energien. Sambo er på senterfest og jeg er på jobb helt aleine og bygger om avdelingen min. Fantastisk og faktisk føle at eg duger til noe og ikke minst greier og gjøre noe annet enn og sove heletiden.:talk017

Følt det samme i dag. Ryddet og vasket hus i nesten tre timer i strekk mens de andre var ute. Og ikke straffet det seg heller! ☺ huset trengte en kvinnes kjærlighet kan man si etter lang tid dårlig.

I går tok jeg faktisk stabelen med klær som har vokst over noen uker og bar ned på vaskerommet. Hittil kjørt tre maskiner. Woh, I'm on fire! :D

Jeg vil også ha energi. Gjør husarbeid fordi det må jo gjøres,men ikke no energi bak det jeg gjør :/ vil bli duracell!!

Jeg har også fått energien tilbake i det siste :D og er helt fin i formen! Føler meg ikke gravid på noen måte Hehe. Får håpe det holder seg sånn en god stund fremover :) er så deilig

Herlig herlig, del gjerne med dere:)

Jeg også! Vel, jeg sov tre timer på dagen i går, men på fredag og i dag kjennes det ut som om jeg kan få gjort litt. Ikke er jeg særlig kvalm på morgenen lenger heller. Nydelig!

Her har jeg noen dager med masse energi og dager jeg lurer på om det i det hele tatt har eksistert energi i kroppen min siden nyttår :-/

Back
Topp