Plutselig diaré - tegn på fødsel snart?

En tråd i 'Februar 2016' startet av Bkno1922872, 30 Jan 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Bkno1922872 Flørter med forumet

Ikke les hvis du er sensitiv mot ekkel info.. Og på forhånd beklager til dere som leser det :p

Jeg har hatt hard mage så og si hele 3. trimester. I natt kl 4 våknet jeg av at jeg var skikkelig kvalm, det rumla i magen og jeg hadde mensmurringer. Tenkte jeg skulle prøve å gå på do, og ble nesten sjokkert for jeg har aldri kvittet meg med så mye på en gang før x) følte jeg var 3 kg lettere etterpå.

Trodde først det var noe jeg hadde spist men samboer er ikke dårlig på noen måte.. Så lurer på om kanskje det er kroppen min som "renser seg" før riene/fødsel skal starte? :)
    Jeg er 39+4 i dag så er ikke mange dagene til termin. Jeg har ikke vært flere ganger på do så var kun den ene gangen i natt.

Noen som har opplevd det samme?

2. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Eneste måten å finne ut det er å vente ;)

• Liker Liker x 2
  3. razika Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum

Opplever at mensmurringer og sterke kynnere fører til dobesøk. ;) Men når jeg ikke er gravid, og har mensen så er det akkurat det samme. Det sies jo at det en av måtene kroppen forbereder seg til fødsel på. Var forøvrig sånn min forrige fødsel startet - ooops må på do! Og 10 min. etterpå var jeg på fødestua (indusert). Får håpe det skjer noe! Lykke til. :)

4. Chacha24 Gift med forumet Oktoberlykke2020❤

Jeg var forstoppa frem til 4 uker siden og de 2 siste ukene har jeg plutselig hatt helt løs mage. Så det trenger ikke være tegn på at det skjer noe straks Desverre:(

• Liker Liker x 1
  5. Netta-Mor Gift med forumet Februarlykke 2016

Har selv vært forstoppet mer eller mindre hele sv.. Gått på do 1 gng pr uke.. Men løsnet litt i det siste. Da kommer alt ut!!! Men fortsatt ikke noe bebis :)

6. Rødtoppen Hissig Forumet er livet

• Liker Liker x 1
  7. Bkno1922872 Flørter med forumet

Får håpe det ikke blir så lenge til hvertfall :) tusen takk for alle svar!

8. Vinterbarn16 Gift med forumet It's gonna be May 2019 Februarlykke 2016

Hos meg veksler det veldig mellom å være stein hard til kjempe bløtt, og jeg har gått sånn ca 2 uker nå

9. Skillz Gift med forumet

Jeg ble dårlig i magen med begge før de kom.... Sprang p do hvertfall 1 gang i timen i ett døgn :):p men vannet gikk først da, men d trenger d jo ikke gjøre ;)

10. KariKanin Elsker forumet

Kan vere tusen grunner:) bare Slapp av:) du merker når han kommer:)

Del denne siden