Plutselig dårlig!

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Nesten som jeg ikke klarer å skrive nå. Våknet kjempe svimmel sånn at jeg måtte støtte med og var skummelt å gå ned trappene. Kjempe varm og kvalm og måtte på do med en gang. Hjalp litt, men føler fortsatt at jeg må spy og er ekstremt svimmel. Jeg har ikke spydd så lang i svangerskapet og har hatt ganske grei form.
Er dette helt normalt? Følte jeg måtte kjempe for å klare å lage meg to skiver for å prøve å få opp blodsukkeret, hvis det var det som var problemet... Men føles fortsatt helt forferdelig.

Jeg har d likens i dag! Var mye kvalm til uke 13-14, men d roa seg. Men i dag er jeg i elendig form... måtte faktisl ringe inn syk på jobb, klarer ikke sitte oppreist en gang. Men er ikke sikkert d er d samme som du føler. Hvis d ikke blir bedre og du er bekymret er d kanskje greit å ringe legen for å høre.

Nesten som jeg ikke klarer å skrive nå. Våknet kjempe svimmel sånn at jeg måtte støtte med og var skummelt å gå ned trappene. Kjempe varm og kvalm og måtte på do med en gang. Hjalp litt, men føler fortsatt at jeg må spy og er ekstremt svimmel. Jeg har ikke spydd så lang i svangerskapet og har hatt ganske grei form.
Er dette helt normalt? Følte jeg måtte kjempe for å klare å lage meg to skiver for å prøve å få opp blodsukkeret, hvis det var det som var problemet... Men føles fortsatt helt forferdelig.

Slik var mitt første svangerskap faktisk ..
Jeg var frisk og fin helt frem til jeg var 4/5 mnd på vei . Spydde hver morgen så måtte sykmeldes 50 %, jobbet 10-14 hver dag isteden.

Jeg kjenner at jeg blir enormt svimmel med engang jeg blir litt varm og står oppreist. Så på shopping i går når det plutselig ble 19 grader ute slet jeg skikkelig! Men ingen kvalme her (heldigvis!)

Slik var mitt første svangerskap faktisk ..
Jeg var frisk og fin helt frem til jeg var 4/5 mnd på vei . Spydde hver morgen så måtte sykmeldes 50 %, jobbet 10-14 hver dag isteden.
Uff! Håper jeg slipper det! :/ nå er jeg ikke i arbeid fra før pga kronisk sykdom så kan heldigvis bare ta det med ro.

Back
Topp