Plutselig dårlig syn på et øye?

• Trådstarter Trådstarter Anonym16
  • Opprettet Opprettet
A

Anonym16

Guest
Jeg har alltid hatt dårlig syn på høyre øye. Og venstre har vært veldig bra. Men etter en rift ( som ikke var dyp) så ble plutselig synet veldig dårlig. Det skjedde på kun 2 dager? Er det normalt ? Kan dårlig syn komme så fort ? Kan det være noe tegn på sykdom?

Er det du som har den andre posten om rift på øyet? Jeg ville så absolutt ha sjekket det opp. Kan være at en hinne har løsnet e.l.

Er det du som har den andre posten om rift på øyet? Jeg ville så absolutt ha sjekket det opp. Kan være at en hinne har løsnet e.l.

Ja. Øyelegen har sett på det da synet begynte å bli dårligere. Alt var fint!

bestill en time hos øyelege og sjekk om du kanskje trenger briller? Det kan jo være forbigående også :)

bestill en time hos øyelege og sjekk om du kanskje trenger briller? Det kan jo være forbigående også :)

Jeg har linser jeg egentlig ska bruke, men liker det ikke. For jeg har alltid hatt venstre øyet som har vært heilt greit å se med. Men plutselig ble det litt dårligere også.. Men kan det kommer så fort?etter en rift og etter øyedråper..

Vet dere ikke er leger, men kanskje noen andre har opplevd det samme og vet hva det er :)

Jeg har linser jeg egentlig ska bruke, men liker det ikke. For jeg har alltid hatt venstre øyet som har vært heilt greit å se med. Men plutselig ble det litt dårligere også.. Men kan det kommer så fort?etter en rift og etter øyedråper..

Vet dere ikke er leger, men kanskje noen andre har opplevd det samme og vet hva det er :)
men hvis du ikke liker å bruke linser, hvorfor bruker du da ikke briller i stedet for..? det syns jeg er så mye bedre selv <3

Kontakt øyelege asap. Skjedde det så fort kan det ha skjedd en skade på øyet som må sjekkes ut.

Back
Topp