Plutselig dårlig idag

stormage

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Idag har jeg vært ekstra trøtt så jeg måtte legge meg på formiddagen men da var det veldig nye kynnere. Disse har jo selvfølgelig fortsatt resten av dagen men ikveld har det tatt seg litt opp med kynnere som gjør meg kvalmen og kvalmen og oppkast har ankommet. Noen andre som pluselig blir så dårlige nå så langt. ? Jeg er 29 uker imorgen og har hatt veeeeldig mye utflod denne uken ......

Jeg også kan plutselig bli dårlig og kvalm. Syns jeg har veldig ofte kynnere også. 29+3 her.

Ja og være litt kvalm er sikkert vanlig men å springe å kaste opp 5-6 ganger på rad er vel litt mye? Er det sånt du også har det?
Nei har ikke kastet opp i det hele tatt. Bare vært dårlig sånn periodevis der jeg ikke orker noe og bare sover. Du kan jo ringe jordmor i morgen og høre?

Idag har jeg vært ekstra trøtt så jeg måtte legge meg på formiddagen men da var det veldig nye kynnere. Disse har jo selvfølgelig fortsatt resten av dagen men ikveld har det tatt seg litt opp med kynnere som gjør meg kvalmen og kvalmen og oppkast har ankommet. Noen andre som pluselig blir så dårlige nå så langt. ? Jeg er 29 uker imorgen og har hatt veeeeldig mye utflod denne uken ......
Har hatt dager der jeg har vært utrolig kvalm før jeg får stått opp og spist (akkurat slik jeg var i starten) nå i det siste.. Ellers er jo energinivået her ganske labert uansett, men kan sovne for et godt ord på sofaen uansett tid på døgnet.. Kom ganske plutselig kastet på meg også for noen dager siden, slitsomt!:( Og jeg har også hatt en god del utflod denne uka! 27+4 i dag.

Hadde det sånn for ca en uke siden. Kvalmen har fortsatt ikke gitt seg og gulper mye. Blir snart gal. Føler jeg har mistet mye energi pga det og smerter i hoftene og mage kom samtidig.

Sender deg en stor klem! <3 utflod er vel vanlig gjennom svangerskapet, det ville jeg ikke bekymret meg så mye for. Håper kynnerne gir seg hvis ikke ville jeg tatt en telefon til JM eller lege og tatt en prat :)

Sender deg en stor klem! <3 utflod er vel vanlig gjennom svangerskapet, det ville jeg ikke bekymret meg så mye for. Håper kynnerne gir seg hvis ikke ville jeg tatt en telefon til JM eller lege og tatt en prat :)
Ja legen mente at oppkast nå var normalt og ingenting han kunne gjøre med det. Kynnere har tatt seg opp på det verste til 6 i timen . Har fått 80% sykemelding så håper det kan hjelpe litt mot de sterke kynnere. MEN merker en del vondt litt der med rumpeballene når jeg går og litt når jeg sitter. Satt på do og da fikk jeg krampe i rumpeballen???? Hva er det liksom ??

Jeg kan bli veldig øm i rumpa etter mye menssmerter, har hatt liknende følelser nå under svangerskapet, kan godt hende det bare er et svar på kynnerne, for kynnere er jo i teorien mye det samme som menssmerter ;-)

Jeg kaster opp 3-4 ganger i uka og er mye kvalm iløpet av dagen. Har også heftige og hyppige kynnere. Slitsomt. Fortsetter dette så må jeg muligens be om høyere sykmelding :( er 29+0 i morgen.

Jeg kaster opp 3-4 ganger i uka og er mye kvalm iløpet av dagen. Har også heftige og hyppige kynnere. Slitsomt. Fortsetter dette så må jeg muligens be om høyere sykmelding :( er 29+0 i morgen.
Har det kommet nå eller har det vært sånt hele tiden?

Back
Topp