Min sønn på 3,5 har plutselig fått veldig dårlig hørsel (merket det for noen dager siden). Han svarer litt random på ting vi spør om, sier "hæ?" hele tiden, og reagerer ikke på at vi snakker til ham før vi hever stemmen. Tidligere idag prøvde vi å teste ham litt, da ba jeg ham blant annet om å si det samme som meg. Så la jeg hånden foran munnen så han ikke skulle lese på leppene mine og sa et ord. Han la hånden over sin egen munn og sa ingenting. Gjentok etpar ganger før jeg sa det kjempehøyt, uten hånden foran munnen. Da sa han det med én gang.
Blir litt stressa, noen som har vært borti tilsvarende? Han hadde en kraftig forkjølelse for noen uker siden, flere dager med høy feber og en halsinfeksjon hsn fikk antibiotika for. Men da var det ingen ørebetennelse ifølge fastlegen...
Blir litt stressa, noen som har vært borti tilsvarende? Han hadde en kraftig forkjølelse for noen uker siden, flere dager med høy feber og en halsinfeksjon hsn fikk antibiotika for. Men da var det ingen ørebetennelse ifølge fastlegen...