Plutselig dårlig form... flere?

Bkno5696682

Andre møte med forumet
Har så og si hatt null symptomer i svangerskapet bortsett fra ømme bryster. Så fort jeg kom over i uke 15 har jeg plutselig blitt veldig kvalm, og utrolig sliten! Kvalmen kommer og går (heldigvis), og jeg prøver å spise variert og ofte. Jeg klarer omtrent ikke å gjøre noen ting uten om å sette meg ned, alt er slitsomt! Får hetetokter så fort jeg prøver på noe flere som plutselig har blitt sånn etter uke 14? I såfall hvor lenge varte det på dere? [emoji4] dette er mitt første svangerskap.

Har samme opplevelse! har hatt 4 uker uten noe annet symptom enn at jeg har vært trøtt. Kvalmen gav seg etter uke 10, men har denne uken kommet tilbake. Tror det er fordi jeg blir raskt svimmel og så blir jeg kvalm pga jeg er svimmel :p sikkelig høy puls

Har samme opplevelse! har hatt 4 uker uten noe annet symptom enn at jeg har vært trøtt. Kvalmen gav seg etter uke 10, men har denne uken kommet tilbake. Tror det er fordi jeg blir raskt svimmel og så blir jeg kvalm pga jeg er svimmel :p sikkelig høy puls

Var dårlig i starten, men hatt 3-4 uker som jeg har vært i grei form! Plutselig ble jeg kvalm og fikk halsbrann igjen tidligere denne uken [emoji85][emoji20]

Var dårlig i uke 7-12 ca. Ekstremt trøtt, hodepine og kvalm. Den siste uka (uke 16) er kvalmen tilbake for fullt. Kasta opp flere ganger på 17. Mai :-/

Back
Topp