Plutselig blitt mer usosial?

Sandrapusen

Forelsket i forumet
Kjenner at jeg har blitt mer usosial i det siste. Jeg er så redd for å forsnakke meg, avsløre graviditeten. Så gidder jeg ikke komme opp med 1000 unnskyldninger for at jeg ikke røyker lengre. Ser at jeg har blitt utrolig usosial! Skyr jo alle! Håper det blir bedre etter uke 12? ;) hehe

Flere som har det sånn? :)

ja har faktsik holdt meg unna de store jentetreffene våre :) men det går greit, koser meg veldig hjemme så får ta det igjen når det er blitt helt offentlig.. :) Er jo bare noen uker... Men har et par venninner som veit det og var å spiste god mat hos hun ene i går kveld, hun er også gravid med termin bare 4-5 uker før meg så det er jo veldig koselig :)

ja har faktsik holdt meg unna de store jentetreffene våre :) men det går greit, koser meg veldig hjemme så får ta det igjen når det er blitt helt offentlig.. :) Er jo bare noen uker... Men har et par venninner som veit det og var å spiste god mat hos hun ene i går kveld, hun er også gravid med termin bare 4-5 uker før meg så det er jo veldig koselig :)

Åh så koslig da :) :)

hehe, akkurat samme følelse her ;)

Kjenner til den der da! jeg må oxo holde meg i ro fram til uke 12... Så da blir det mye inne kos med Emilie... Bra det er dårlig vær og ingen dårlig samvittighet for at vi holder oss inne :)

Kjenner til den der da! jeg må oxo holde meg i ro fram til uke 12... Så da blir det mye inne kos med Emilie... Bra det er dårlig vær og ingen dårlig samvittighet for at vi holder oss inne :)

Ja, heldigvis dårlig vær! Dagmammaen har vært igjennom operasjon, så jeg har ikke barnevakt. Tok med meg Amanda på jordbærpikene i går, så vi kunne kjøpe oss lunsj ;) Men vennene mine har jeg ikke truffet på lenge! Tror vi har treff på mandag :) gleder meg til det :)

Jeg møter som før. Skylder på at jeg har hatt migrene og ikke vil mikse alko med medisinene. Men har en på 1,5 så er ikke all verdens med festing for meg ;) har aldri røyka.

Hehe :-) har fortalt det til mine 3 nærmeste venninner så, men skjønner hva du snakker om....! Har ikke vært flink til å kontakte resten av "flokken" redd jeg skal si noe... Men skal ikke, skal ikke, skal ikke si noe enda = P

Ja jeg også holder meg litt for meg selv nå hehe, men jeg har altid "gode" unnskyldninger LOL, men er flere venninner som allerede har fersket meg. Men nå visste jo ALLE at vi ville prøve å bli gravid igjen etter vi mistet Aron

Jeg har ei venninne som jeg vet prøver å bli gravid. Hun sa jeg skulle bli den første til å vite det hvis det skjedde noe :) Kanskje jeg burde sagt det til henne.......?

Jeg har ei venninne som jeg vet prøver å bli gravid. Hun sa jeg skulle bli den første til å vite det hvis det skjedde noe :) Kanskje jeg burde sagt det til henne.......?

Det må du føle på selv, jeg har også en venninne som prøver, dem har prøvd siden August, og ikke blitt gravid enda så da jeg ble gravid etter 1 mens etter fødsel så var jeg litt redd for å si det til henne for jeg ville ikke hun skulle bli lei seg. Men jeg måtte si det til henne da hun er en av mine nærmeste venninner og jeg ville hun skulle høre det fra meg...
Men hun ble selvsagt veldig glad på våres vegne <3

Det må du føle på selv, jeg har også en venninne som prøver, dem har prøvd siden August, og ikke blitt gravid enda så da jeg ble gravid etter 1 mens etter fødsel så var jeg litt redd for å si det til henne for jeg ville ikke hun skulle bli lei seg. Men jeg måtte si det til henne da hun er en av mine nærmeste venninner og jeg ville hun skulle høre det fra meg...
Men hun ble selvsagt veldig glad på våres vegne <3

Føler det litt sånn jeg også. Men jeg tror nok hun kommer til å bli glad :)

Back
Topp