Plutselig ble mye av klærna for små...

*MissMe*

Gift med forumet
Storesnuppa har vært ekstra flink å spise de siste 2 månedene og nå er det plutselig så mye som er for lite på henne. Så nå er vi snart ferdig med str.98. Vi har bare noen få plagg i 104, ingen "joggebukser" f.eks og kun 2 strømpiser som passer.. Men de fleste kjolene i 3 år passer heldigvis da!![8D] Jenta er blitt stoor!!![&:][&:]

Hvilken str. bruker deres nå??

Hehe, Yrja passer fortsatt 86 i en del..men er stort sett oppe i 92 da..jepp, hun er liten..

Emma bruker str.98/104. men kjøper klær i str. 104, 98 er sånn akkurat passe..[:)]

ORIGINAL: *Emma08*

Emma bruker str.98/104. men kjøper klær i str. 104, 98 er sånn akkurat passe..[:)]

Det har det vært leeenge hos oss, men plutselig var mye for lite..[&:]

Her bruker vi 92 og 98.. 98 er litt stort i noe.. Er jo veldig forkjellig fra barn til barn da [:)]

her er 98 begynt å bli sanut.. han bruker 104. det passer sånn akuratt. 110/106 i noen plagg[&:]

bruker 86/92

Her bruker vi 92/98.. 

92/98

hadde på han bukse og jakke i 98 fra name-it i går.. d så helt snålt ut. For smått!

Vi har mye me & I i 98/104. Kjøper 104 om jeg skal kjøpe nytt nå.

men i sko bruker han 23/24 ennå.. syns han har små bein.. Vertfall til å være gutt.

ORIGINAL: TauZa

hadde på han bukse og jakke i 98 fra name-it i går.. d så helt snålt ut. For smått!

Vi har mye me & I i 98/104. Kjøper 104 om jeg skal kjøpe nytt nå.

men i sko bruker han 23/24 ennå.. syns han har små bein.. Vertfall til å være gutt.

Ja, det var kanskje små bein?? Tror gutten til søstra mi var noenlunde lik.. Prøvde joggeskoa fra i høst i dag og det er for smått, ALT SAMMEN...[:'(]
Så jeg får ned på butikken og låne med meg 26 og 27 og se hva som passer best..[&:]

ORIGINAL: Lene1986

Her bruker vi 92/98.. 

og overdeler fra hennes blir det 98/104

Bruker mest 98, men også noe i 92. Synes de vokser så utrolig fort i den alderen her! [:)]

A bruker 98 nå. Kan bruke enkelte gensere i 104 men det er egentlig litt for stort enda..

Back
Topp