Plutselig ble jeg litt effektiv...

Papillon

Elsker forumet
Jeg planlegger ganske ofte at jeg skal gjøre både det ene og det andre av husarbeid, men det blir gjerne med tanken. Gjør det jeg MÅ som klesvask, gulvvask, matlaging og oppvask. Men i kveld fikk jeg jammen litt energi! Så nå har jeg tatt av alle sofatrekkene, sydd igjen sømmen som var ødelagt og kastet alle i maskinen for vask. Weee... føler meg dødsflink! Har hatt sofaen i seks år og er glad for at den er mørk koksgrå, for jeg tør ikke tenke på hvor møkkete den er....

hihi.. sånn er jeg også... tenker hver kveld at "i morra skal jeg...." og så plutselig var morradagen over...

men i morra skal jeg JAFfAL få tømt glasskapene i stua og vaska inni :D Garrantert!!!

Dollface skrev:
hihi.. sånn er jeg også... tenker hver kveld at "i morra skal jeg...." og så plutselig var morradagen over...

men i morra skal jeg JAFfAL få tømt glasskapene i stua og vaska inni :D Garrantert!!!

Hah! Nå har du sagt det. Skal sjekke med deg i morgen kveld, jeg!

Nå tror jeg at jeg må rive meg løs fra BV og vaske stuegulvet før jeg legger meg...

Papillon skrev:

Dollface skrev:

Hah! Nå har du sagt det. Skal sjekke med deg i morgen kveld, jeg!

Nå tror jeg at jeg må rive meg løs fra BV og vaske stuegulvet før jeg legger meg...

tihi.. skal legge ut in -action-bilder
Eller ikke... Men jeg har gjort litt i kveld også da, selv om det ble sofasliting... strikker på en julegave, som nå snaart er ferdig  Og da rekker jeg kanskje å strikke matchende votter

Back
Topp