Plutselig ble jeg helt mislykka

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Har vært i kontakt med skolen om å få dem til å sende vitnemålet mitt sånn at jeg kan få autorisasjonen min som helsesekretær.
Og i dag fikk jeg en lite koselig telfeon samtale, "du må da skjønne at du ikke kan få vitnemål når du klarte å stryke i et fag"!!!

Jeg ble helt paff, for ante virkelig ikke at jeg hadde strøket i et fag[:(][:(][:(]
Har sittet i go tro i 2 år om at jeg var utdannet Helsesekretær jeg.
Men det er jeg tydeligvis ikke...

Føler meg så misslykka, kjenner bare at tårene presser på[:(][:(]

Stakkars Elias, må vokse opp med ei mor uten utdanning...

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Synes ikke du er mislykka for det.........skjønner godt at det ikke var noe hyggelig å få den beskjeden når du har trodd du har vært ferdig med utdannelsen din.

Jeg har ikke noe utdannelse jeg,er jeg mislykka da?
Synes ikke syndt på Isak fordi jeg ikke har noe utdannelse,jeg har masse å gi han og masse å lære han forde jeg........Mulig jeg ser litt annerledes på det?

Det ordner seg snuppa! Du må ikke ta det så tungt! Som sagt er det bare å ta opp et fag så har du vitnemål. Huff, og du må ikke synes du er noen dårlig mor for Elias pga dette. DU ER SUPER!! Masse klemmer fra meg

Kan være det at foreldrene til sambo er veldig opptatt av det med utdanning...
Mens mine foreldre er ikke nøye på det, så lenge man har det bra er alt greit!

Men søte deg da, du er da ikke mislykka selv om du strøket i et fag!
Jeg har heller ingen fullført utdannelse men synes ikke synd på Nadine snuppa som har en mamma uten utdannelse, som jobber som vaskekjærring.
Det er ikke utdannelsen din som gjelder når det kommer til mammarollen. Du har da masse å gi gullet ditt selv om du ikke har utdannelse! Dessuten kan du jo ta opp det faget du har strøket i. Er aldri for sent å få seg en fullført utdannelse! (Mamma tok sin utdannelse da hun var over 50!)
Sender deg en stor klem jeg!

Se heller på muligheter enn begrensninger! [;)][:D]

Jeg støyk på eksamen, har totalt tre fag jeg må ta opp jeg! Ikke tenk på det, du klarer det her kjempefint! Melder du deg opp til høsten, så har du vitnemålet ditt ila ett halvt år! [:D] Det går strålende det der! [:D][:D]

har ingen infomert deg og at du strøk??
Du kan jo ta det ene faget som privatist, då må de gi det vitnemålet..!!

Off da[:(] Men du kanj jo ta oppigjen det faget du strøk i.. Jeg strøk i engelsk, og jeg tar det opp igjen nå for å få godkjent utdanningen min.. Du får gratis skole til du er 24 tror jeg det er...

Føler med deg, men fikk litt stikk inni meg når du sier; 'stakkar elias som må vokse opp med mor uten utdanning'..
Jeg har ingen utdanning, men føler meg ikke som en mindre god mor fordet..

ORIGINAL: Førstegangs19

Føler med deg, men fikk litt stikk inni meg når du sier; 'stakkar elias som må vokse opp med mor uten utdanning'..
Jeg har ingen utdanning, men føler meg ikke som en mindre god mor fordet..

Huff.. Ja.. Tror som sagt det har med svigers å gjøre, alt de snakker om er at man må ha utdanning... Kan ikke gå å jobbe uten det.

Du er ikke mislykka! Du er søt og flink og pen og smart og i det hele tatt vellykka [:)] Klem!

ORIGINAL: Bolletroll

Synes ikke du er mislykka for det.........skjønner godt at det ikke var noe hyggelig å få den beskjeden når du har trodd du har vært ferdig med utdannelsen din.

Jeg har ikke noe utdannelse jeg,er jeg mislykka da?
Synes ikke syndt på Isak fordi jeg ikke har noe utdannelse,jeg har masse å gi han og masse å lære han forde jeg........Mulig jeg ser litt annerledes på det?

signerer denne bare med andre barn

Hallooooooo...mislykka???det er du ikke det.Så lenge du har det bra med deg selv og er lykkelig så kan du gjøre hva du vil.Ta opp det faget eller la være.Utdannet eller ikke så er du den besteste mamman Elias kan få,uansett[:)]Skjønner dog at du ble skuffet og lei deg av den samtalen men av motgang blir du sterkere vetu[;)]

du er ikke misslykket fordet!
Men utrolig kjedelig å oppdage det nå da:(

Men mange gode klemmer til deg!!

Du skal nå uansett få tilsendt ett kompetansebevis. Jeg er også helsesekretær, men strøk i gym. Så skal jeg ha autorisasjon må jeg ta opp igjen gymmen. Men det har jo ingenting å si for jobben jeg gjør! Hva har gym med yrkesvalget å gjøre?? [:'(]

ORIGINAL: fredslilja

Du skal nå uansett få tilsendt ett kompetansebevis. Jeg er også helsesekretær, men strøk i gym. Så skal jeg ha autorisasjon må jeg ta opp igjen gymmen. Men det har jo ingenting å si for jobben jeg gjør! Hva har gym med yrkesvalget å gjøre?? [:'(]

Får du jobb uanstt? trodde ikke jeg fikk det jeg :( men har kompetansebevis ja.

Jeg hadde fast jobb på privat legekontor i oslo når jeg bodde der. Tror at sykehus krever autorisasjon. (hvis dem får inn søkere med deg vel og merke). Nå jobber jeg som vikar i kommunen, i pleien på et sykehjem, men får lønn og står som helsesekretær i papirene deres.

Back
Topp